به گزارش "ورزش سه"، دوران درخشان و 6 ساله حضور سادیو مانه در ترکیب لیورپول به اتمام رسیده و او بعد از فینال لیگ قهرمانان با هم‌تیمی‌های خود در این باشگاه وداع کرد. به نظر می‌رسد سادیو مانه با باشگاه بایرن مونیخ برای قراردادی به‌مدت سه سال به توافق رسیده است. پاری‌سن ژرمن و بارسلونا نیز به جذب این ستاره سنگالی علاقه‌مند بودند، اما سادیو مانه مستقیما با خود یولیان ناگلزمن صحبت کرده و به این نتیجه رسیده که بهتر است فصل بعد برای بایرن مونیخ بازی کند.

حالا باید این باشگاه و لیورپول بر سر مبلغ توافق کنند و البته مذاکرات رسمی بین دو باشگاه از دیروز آغاز شده است. بایرن مونیخ به سادیو مانه دستمزد بیش از 20 میلیون یورو ناخالص در سال پیشنهاد داده و همچنین این بازیکن در جریان مذاکره شخصی با کادر فنی این باشگاه، متقاعد شده که فصل بعد راهی مونیخ شود. در حقیقت سادیو مانه به‌شدت مجذوب پیشنهاد بایرن شده و قصد دارد به هر ترتیبی به این تیم محلق شود. 

سادیو مانه احساس می‌کند که در لیورپول به اندازه کافی مورد قدردانی و ستایش قرار نمی‌گرفت، اما این اتفاق در بایرن مونیخ رخ خواهد داد. بدین‌ترتیب دیگر باید جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن را قطعی دانست. ستاره لهستانی و 34 ساله از اقدامات باشگاه برای توافق با ارلینگ هالند عصبانی شده و قصد دارد تحت هر شرایطی در همین تابستان از بایرن مونیخ جدا شود.