سرمربی سپاهان درباره حواشی و شایعات نقل و انتقالاتی و اینکه قرار است از این تیم چند بازیکن راهی تیم پایتخت شوند گفت: من با بازیکنان تیم حرف زدم و همچنین مسوولان تیم. بحث کردیم که من چه باشم و چه هر مربی دیگری بیاید فکر کنم این بازیکنان به اندازه کافی کیفیت دارند.

او در خصوص پیشنهاد پرسپولیس به بازیکنانش گفت: من با بچه هایم صحبت کردم و متفق القول گفتند که صحبتی با این باشگاه نداشته اند.

به نظرم تغییرات نباید هر فصل ۸-۹ بازیکن باشد مگر اینکه برنامه دیگری باشد. نهایت باید با ۳-۲ تغییر یا ۴ بازیکن در کل تیم بتوانیم سال جدید را شروع کنیم. یک مقدار این چیزها در فوتبال ما هست. یک مربی که جابجا می شود می بینید که ۱۰ بازیکن می روند! ۱۰-۱۲ بازیکن هم اضافه می شوند. این اتفاقات در هیچ جای دنیا نیست و مگر در بایرن مونیخ و چلسی با یک جابجایی مربی، اینقدر بازیکن جابجا می شوند و تغییر می کنند؟ فکر می کنم این ثبات می دهد به سیستم باشگاه و هوادار که آن تیم را دنبال می کند. اگر برنامه ریزی درست باشد این ثبات کمک می کند تا به سمت پیشرفت برود. نهایت با ۳-۲ تغییر و آن هم به خاطر نوع بازی یا بازیکنانی که کمتر به آنها بازی رسیده تغییرات ایجاد شود.