به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد محصول آکادمی منچستریونایتد بوده و در مجموع بیش از 20 سال در یونایتد بوده و از سال 2001 در این باشگاه بازی کرده است. اما ترافیک شدید در خط حمله شیاطین سرخ باعث شد جسی لینگارد فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب این تیم پیدا نکند و در نهایت کادر فنی جدید یونایتد نیز تمایلی به تمدید قرارداد با این ستاره انگلیسی نشان نداد. حالا ساعتی قبل باشگاه منچستریونایتد اعلام به قطع همکاری با جسی لینگارد کرده و از او بابت این دو دهه حضور در اولدترافورد تشکر کرد.

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است: "مایلیم از این فرصت استفاده کرده و از جسی لینگارد به‌خاطر تمام خاطراتی که در طول دو دهه حضورش در اینجا خلق کرد تشکر کنیم و برای او در آینده دوران حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت کنیم."

جسی لینگارد سال گذشته برای وستهام به میدان رفته و زیر نظر دیوید مویس احیا شد. اما هنگام بازگشت به یونایتد شرایط برای این بازیکن چندان خوب پیش نرفت و او اغلب مسابقات تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد. به نظر می‌رسید اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد تمایلی به حفظ جسی لینگارد نشان نداده و بدین‌ترتیب دوران حضور او در این باشگاه به اتمام رسیده است.