به گزارش ورزش سه، ذوب آهن در هفته آخر لیگ برتر میهمان گل گهر سیرجان خواهد بود. مهدی تارتار که به دلیل ساعت پرواز ذوب آهن نتوانست در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور پیدا کند، در خصوص بازی اظهار داشت: طبیعتا بازی با گل گهر که جایگاهش در در زمین فوتبال، رده سوم جدول است و جزو تیم های خوب امسال است، بازی آسانی نیست و کار سختی را در پیش داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه این تیم کادرفنی مجربی در اختیار دارد که در راس آن آقای قلعه‌نویی یکی از پر افتخار ترین مربی های کشور حضور دارد، ساختار قوی که این باشگاه دارد و بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارند واقعا کار ما سخت است. ما هم با توجه به اینکه شرایط خوبی در جدول داریم دنبال این هستیم که با ارائه یک بازی خوب و هدفمند، به سه امتیاز بازی برسیم.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: هیچ استرسی نداریم و می‌خواهیم فردا از بازی‌مان لذت ببریم و بچه هایمان را هم توجیه کرده‌ایم. فکر می‌کنم بازی زیبا شود چون تیم حریف هم روی زمین فوتبال بازی می‌کند و آن ورزشگاه هم زمین مساعدی دارد. امیدوارم ما به هدف‌مان که کسب سه امتیاز است برسیم؛ ضمن اینکه تیم گل گهر هم امسال تیم شایسته ای بوده است.

تارتار درباره وضعیت محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: محروم و مصدوم نداریم اما سعی کردیم در این بازی، بازیکنانی را به همراه خودمان بیاوریم که انگیزه بالایی دارند. با توجه به اینکه آخرین بازی است، سعی کردیم با انگیزه ها را همراه خودمان داشته باشیم و مشکل خاصی نداریم.

او در پایان گفت: آخرین بازی است و جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم؛ امسال فراز و نشیب زیادی داشتیم اما آنها همیشه همراه ما بودند. امیدوارم فردا هم بتوانیم با کسب امتیاز در سیرجان خوشحال‌شان کنیم.