به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو هفته اخیر شایعات درباره علاقه بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه به شکل قابل توجهی قوت گرفته است. در واقع باشگاه آلمانی به دنبال یک جایگزین مناسب برای رابرت لواندوفسکی است که احتمالاً بایرن مونیخ را به مقصد بارسلونا ترک می کند و آنها ستاره سنگالی لیورپول را گزینه بسیار مناسبی می‌دانند.  

لیورپول ابتدای در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و با شکست برابر تیم اسپانیایی نتوانست فاتح چمپیونزلیگ شود. پیش از این بازی یکی از خبرنگاران از سادیو مانه درباره شایعات جدایی‌اش از لیورپول سوال کرده بود که او پاسخ مبهمی به آن داد. مانه گفت: "صادقانه بگویم، پاسخی که اکنون می توانم به شما بدهم این است که احساس بسیار خوبی دارم و کاملاً روی بازی شنبه متمرکز هستم. این پاسخی است که باید قبل از فینال بدهم. اما شنبه پیش من بیا و مطمئناً بهترین پاسخی را که می‌خواهی بشنوی به تو خواهم داد."

ستاره سنگالی هیچ اظهارنظری بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام نداد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و می‌خواهد از جمع قرمزهای آنفیلد جدا شود تا چالش جدیدی را تجربه کند. همچنین به نظر می‌رسد که مانه علاقه زیادی به حضور در بایرن مونیخ دارد.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه بایرن مونیخ نیز علاقه به ستاره لیورپول را تایید کرده اند. گزارش ها حکایت از آن دارد که لیورپول برای فروش سادیو مانه به بایرن 50 میلیون یورو می‌خواهد. در همین راستا اسکای آلمان گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که بایرن اولین پیشنهاد خود یعنی 30 میلیون یورو به علاوه 5 تا 10 میلیون یورو اضافه را به لیورپول ارائه داده اما هنوز مشخص نیست که باشگاه انگلیسی با آن موافقت کند. با این حال به نظر می‌رسد که در صورت رد این پیشنهاد توسط لیورپول، باشگاه آلمانی رقم پیشنهادی خود را افزایش خواهد داد و بعید به نظر می رسد که مشکلی در راه نهایی شدن انتقال سادیو مانه به آلیانز وجود داشته باشد.