به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اوکراین در مرحله پلی آف جام جهانی دست به کار بزرگی زده و در خانه اسکاتلند به پیروزی رسید. برتری 3-1 تیم ملی اوکراین در استادیوم هامپدن پارک برابر تیم ملی اسکاتلند به این معنی است که پیروزی مقابل ولز در بازی روز یکشنبه، آنها را به جام جهانی می رساند. الکساندر پتراکوف، سرمربی تیم ملی اوکراین این پیروزی را به مردم جنگ زده این کشور تقدیم کرده و مدعی شد بازیکنان این تیم تنها به عشق مردم بازی می کنند.

الکساندر پتراکوف گفت: "این پیروزی نه متعلق به من و نه برای تیم، بلکه برای کشور ما بود. این یک پیروزی بزرگ متعلق به مردن اوکراین است. این نتیجه حاصل یک تلاش تیمی بود و بازیکنان تیم ملی اوکراین با تمام توان برای خوشحال کردن مردم این کشور بازی کردند. آنها برای اوکراینی ها، برای افرادی که در خانه نگاه می کنند، برای نیروهای مسلح ما در سنگرها یا در بیمارستان ها بازی می کنند. 

آنها حامی تیم ملی اوکراین خواهند بود و ما نیز تلاش می کنیم این لطف و محبت را جبران کنیم. ما برای افرادی بازی کردیم که در سنگرها می جنگند و تا آخرین قطره خون خود مبارزه می کنند. ما همچنین برای مردمی که در خانه خود هر روی متحمل رنج و دشواری می شوند، به میدان می رویم.

این یک قدم کوچک به سمت هدف بزرگ ما بود. ما هر کاری را که مردم از ما انتظار دارند را در ولز نیز انجام خواهیم داد. ما می خواهیم باعث افتخار اوکراینی ها شویم و شما باید به خاطر داشته باشید که آنها چه شرایط را تجربه می کنند. آنقدر از لحاظ ذهنی و جسمی خسته هیتم که نمی‌تواند به درستی جریان بازی را تحلیل کنم. ما می خواهیم از مردم اسکاتلند تشکر کنیم و آنها مهمان نوازی کردند. متشکرم اسکاتلند، ما هرگز این رفتار را فراموش نخواهیم کرد."