به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اخبار رسانه‌های انگلیسی نام کریستیانو رونالدو در فهرست نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال PFA وجود دارد و این در حالی است که نام سون هیونگ مین، برنده کفش طلای فصل لیگ برتر در این فهرست به چشم نمی‌خورد.

سون هیونگ مین کره‌ای در فصلی که گذشت با پیراهن تاتنهام موفق شد به صورت مشترک بهترین گلزن فصل لیگ برتر شده و کفش طلا را به خود اختصاص دهد. درحالیکه رونالدو در این فصل با پیراهن منچستریونایتد با وجود به ثمر رساندن 18 گل در لیگ برتر اما با انتقادهای زیادی مواجه بوده و کارشناسان بسیاری معتقد بودند او نتوانسته خودش را با تاکتیک‌های یونایتد سازگار کند. شاید به همین دلیل بوده که قرار گرفتن نام او در فهرست بهترین بازیکن سال از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای موسوم به PFA عجیب قلمداد شده است.  


از دیگر نامزدهای دریافت این جایزه علاوه بر رونالدو می‌توان به هری کین از تاتنهام و کوین دی‌بروینه از منچسترسیتی اشاره کرد.

اما پیشتاز در تعداد نامزدهای دریافت این جایزه باشگاه لیورپول است که سه نامزد دارد: سادیو مانه، محمد صلاح و ویرژیل فن دایک.

با اینکه گفته می‌شود آینده رونالدو در یونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد ولی او حالا در آستانه کسب جایزه بهترین بازیکن سال PFA قرار دارد. جایزه‌ای که رونالدو پیش از این در سالهای 2007 و 2008 هم بدست آورده است.