روزنامه اماراتی الخلیج نیز خبر مذاکره باشگاه اتحاد کلبا ملقب به ببرها با فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال را منتشر کرد

دبی اسپورت به نقل از یک روزنامه ورزشی چاپ امارات از مذاکره فرهاد مجیدی با باشگاه الاتحاد کلبا خبر داد.

به گزارش طرفداری، ساعتی قبل از آن که فرهاد مجیدی خبر جدایی اش از استقلال را منتشر کند، دبی اسپرت گزارش روزنامه الخلیج امارات درباره رقابت فرهاد مجیدی و یووانوویچ برای نشستن روی نیمکت الاتحاد کلبا را منتشر کرده بود.
در این گزارش آمده است؛ مجیدی یک فصل استثنایی را با استقلال پشت سر گذاشت، نه تنها برای قهرمانی در لیگ ایران، بلکه به این دلیل که استقلال با سرمربیگری او، اولین تیم تاریخ این رقابت ها شد که بدون شکست عنوان قهرمانی را به دست آورد. استقلال با 68 امتیاز از امتیازهای قبلی پرسپولیس و سپاهان اصفهان که در امتیاز 67 متوقف شده بود، رکوردهای متعددی از جمله رکورد بیشترین امتیاز را برای قهرمان لیگ شکست.
اخیراً در اخبار از مذاکره ببرها با بیش از 3 مربی صحبت شده بود که مهم ترین آنها ایوان یووانوویچ بود که با النصر به موفقیت رسید و مدت کوتاهی هدایت تیم ملی امارات را برعهده داشت.

البته این روزنامه اماراتی ادعا می کند رقیب فرهاد مجیدی شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت التحاد کلبا دارد. در ادامه‌ گزارش آمده است؛ عامل تجربه به نفع یووانوویچ است که 59 سال سن دارد، به خصوص که او حداقل 4 سال را به عنوان مربی در کشور امارات گذرانده بود. این مرد صربستانی سابقه طولانی دارد که برابر با سلف اروگوئه ای او خورخه داسیلوا است که پس از سه سال، از سرمربیگری الاتحاد کلبا کنار کشید. از سوی دیگر، مجیدی با فوتبال امارات غریبه نیست و او کسی است که بین سال‌های 2000 تا 2006 در تیم های الوصل و العین به عنوان بازیکن درخشید. در حالی که این مربی ۴۶ ساله هنوز دومین سال حضورش در سمت سرمربی را سپری می کند، در استقلال ایران اثر چشمگیری از خود به جای گذاشته است که او را به نامزدی قوی برای هدایت ببرها تبدیل می کند.