به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در آخرین دیدار خود در لیگ بیست و یکم توانست بازی باخته مقابل ذوب آهن را با پیروزی عوض کند. نوید آشوری بازیکن سیرجانی ها در گفتگو با خبرنگار ورزش سه می گوید خوشحال است که به همراه سایر هم تیمی هایش توانسته اند هواداران حاضر در استادیوم را خوشحال راهی منزل کنند.

بازیکن گل گهر درخصوص اینکه آیا تصور می کرد 5 گل در این مسابقه رد و بدل شود، پاسخ داد: راستش فکر نمی کردم بازی ما این شکلی شود. ما توانستیم کامبک بزنیم و نشان دادیم تیم بزرگی هستیم. بچه ها غیرت به خرج دادند. هوادارانمان را خوشحال کردیم. حمایت هواداران خیلی به ما کمک کرد تا بتوانیم بازی را ببریم.

وی درخصوص اعتراضات به داوری در پایان بازی و اعلام 7 دقیقه زمان تلف شده نیز اضافه کرد: حالا اگر بخواهیم در مورد داوری صحبت کنیم زیاد جالب نیست. ولی زمانی که یک دیدار درگیرانه باشد، این مسائل طبیعی است. مقداری هم در بازی وقفه افتاد و هفت دقیقه زمان تلف شده نیز بخاطر اعتراضات نیمکت های دو تیم بود که اینگونه شد. در کل این دیدار صحنه خاصی نداشت.

آشوری در مورد حضور هواداران در استادیوم نیز اینگونه به صحبت پرداخت: حمایت هواداران در این بازی خیلی به ما کمک کرد و به نوعی تیم را به جلو پیش برد و باعث شد بازی را برنده شویم. فکر می کنم در آخرین بازی لیگ، توانستیم شب خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. به طور کلی، فوتبال بدون هوادار هیچی نیست. هواداران باید همیشه حضور داشته باشند و از تیم های خودشان حمایت کنند تا بازی ها جذاب تر شود.

او در مورد ایستادن گل گهر در رتبه چهارم جدول رده بندی نیز پاسخ  داد: ما در پنج دیدار پایانی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و هر پنج دیدار را برنده شدیم. فکر می کنم حقمان بود که این جایگاه را داشته باشیم. به هر شکل فصل تمام شد و خدا را شاکریم که همگی با سلامتی و تندرستی این لیگ را به پایان رساندند. فکر می کنم بهترین جایگاه را توانستیم برای گل گهر رقم بزنیم.

آشوری درباره اینکه اگر آن 7 امتیاز از تیمش کم نمی شد، به رتبه سوم جدول دست پیدا می کردند، پاسخ داد: به هر شکل اگر آن امتیازات کم نمی شد، اتفاقات بهتری برای تیم‌مان رقم می خورد و تمرکز تیمی خیلی بیشتری می‌داشتیم. باز هم خدا را شکر که بهترین جایگاه گل گهر را در این مدت ثبت کردیم و به 5 پیروزی پشت سر هم رسیدیم و توانستیم رتبه چهارمی را کسب کنیم.

بازیکن گل گهر درباره عملکرد خودش در لیگ بیست و یکم نیز اضافه کرد: همین که سهم کوچکی در موفقیت گل گهر داشتم و توانستم به تیم کمک کنم به این جایگاه برسد، خدا را شکر می کنم. ان‌شاءالله که سالهای بعد پرقدرت تر عمل کنیم.

آشوری در پایان نیز گفت: از تمامی اعضای مجموعه باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم همگی روزهای خیلی خوبی داشته باشند.