به گزارش "ورزش سه" دو ستاره تیم ملی در گفتگویی با بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال از شرایط اردو صحبت کردند.
احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی صحبت‌های خودش را این‌گونه آغاز کرد:" سلام خدمت همه مردم ایران. خدا را شکر اولین جلسه تمرینی در قطر را به خوبی پشت سر گذاشتیم. درست است که یک مقدار خسته بودیم اما تمرین خوبی بود. همه بچه‌ها سالم و سلامت هستند و فکر می‌کنم سه نفر دیگر از بچه‌ها قرار است به اردو ملحق شوند بعد از انجام‌شدن کارهای ویزا. شرایط خوب است و با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم. همه ما یک تیم هستیم و به خوبی کارمان را انجام می‌دهیم."
حاج‌صفی همچنین در خصوص بازی‌های دوستانه هم گفت:" ان‌شاءالله فدراسیون بتواند دو بازی خیلی خوب برای ما فراهم کند تا بتوانیم با آمادگی خوب این اردو را پشت سر بگذاریم و برای اردوهای بعدی آماده شویم."
سعید عزت‌الهی ستاره خط میانی تیم ملی دیگر بازیکنی بود که صحبت‌هایی را انجام داد:" سلام به همه هموطنان عزیزم. با توجه به اردویی که در نظر گرفته شده بود امروز به قطر رسیدیم. خدا را شکر که همه بچه‌ها در صحت و سلامت کامل هستند. همچنان منتظریم با رایزنی‌هایی که فدراسیون قرار است انجام دهد بتوانیم حداقل دو بازی دوستانه اینجا برگزار کنیم و از این اردو بیشترین استفاده و بهره را ببریم."
سعید در ادامه عنوان کرد:" شرایط سختی است. همانطوری که همه مردم در جریان هستند با توجه به شرایط سیاسی‌ای که برای بازی با کانادا پیش آمد یک مقدار فشارهایی هست و ما کاری جز حفظ تمرکز و رساندن خودمان به بهترین فرم بدنی و ذهنی در فاصله چندماه مانده به جام جهانی نداریم. امیدوارم مردم هم ما را دعا کنند و مسئولین هم دست به دست هم بدهند که این چند ماه باقی‌مانده بهترین تدارکات برای تیم ملی فراهم شود تا آن تیمی که همه مردم انتظار دارند از ما و همه جا صحبت می‌کنند، داشته باشیم و تیمی در شان و شخصیت کشورمان باشیم.