به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد سرژ گنابری آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد بایرن مونیخ با دستمزد 19 میلیون یورو در سال را رد کرده است. این باشگاه حاضر به پرداخت رقم بیشتر نبوده و برنامه ای برای ادامه مذاکره ندارد. اما سرژ گنابری در مصاحبه ای مدعی شد مشکل بازیکنانی مانند او و رابرت لواندوفسکی فقط پول نیست و موارد دیگری نیز در این عدم تمدید قرارداد موثر بوده است.

سرژ گنابری گفت: "نظر من اینکه شرایط برای من و هم تیمی ام اینگونه پیش می رود، کمی شرم آور است. به همین دلیل من امیدوارم به زودی و به نحوی یک توافق صلح آمیز بین ما برقرار شود. اینطور نیست که من و رابرت لواندوفسکی فقط به پول فکر کنیم و موارد دیگری نیز برای ایجاد احساس خوب برای یک بازیکن نقش مهمی دارند. 

قدردانی باید از هر دو طرف باشد، از سمت باشگاه به بازیکن و از سوی بازیکن به باشگاه. البته من نمی خواهم در حال حاضر در مورد وضعیت قراردادم با باشگاه بایرن مونیخ اظهار نظری داشته باشم و نیازی به سوال بیشتر نیست.

عملکرد این فصل بایرن مونیخ؟ ما اهداف بزرگ تری در فصل جاری داشتیم. هدف اصلی بایرن مونیخ رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود که حاصل نشد و در کل شرایط خیلی رضایت بخش نبود. با این وجود، ما قهرمان آلمان شدیم و به این دستاورد افتخار می کنیم. 

فقدان شماره 9 در ترکیب تیم ملی آلمان؟ راه های دیگری برای حل این مشکل وجود دارد. بسیاری از تیم های دیگر هم بدون مهاجم نوک نیز فوتبال هجومی خوبی از خود ارائه می دهند."