به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین ستاره بزرگ و کاپیتان کره جنوبی در فصلی که گذشت آقای گل لیگ برتر انگلیس شد؛ او بعد از ناکامی و شکست سنگین 5-1 تیم ملی کشورش مقابل برزیل در بازی دوستانه دو تیم در سئول گفت: کره می‌داند با شرایط ایده‌آل فاصله دارد ولی تیم ملی همه تلاش خود را خواهد کرد تا پیش از شروع جام جهانی وضعیت بهتری پیدا کند.

سون هیونگ مین بعد از بازی دوستانه دیروز تیم ملی کشورش مقابل برزیل که در استادیوم جهانی سئول برگزار شد و با شکست سنگین 5-1 کره‌ای‌ها به پایان رسید به خبرنگاران گفت:" درس گرفتن از یکی از قوی‌ترین تیم‌های دنیا برای ما افتخار است".

سون که در این بازی 90 دقیقه با بازوبند کاپیتانی در میدان حضور داشت قادر به گلزنی نبود. مهم‌ترین موقعیت او در دقیقه 37 پیش آمد که شوت کات‌دار سون با برخورد به بدن سنگربان برزیلی به بیرون رفت.

سون در مصاحبه پایان بازی گفت:" بازیکنان برزیلی هم از نظر تکنیک عالی بودند و هم در تاکتیک تیمی سطح بالایی داشتند. ما حالا خیلی خوب متوجه شدیم که یک تیم ملی در بالاترین سطح جهانی می‌تواند چه کیفیتی داشته باشد. درست است که از این باخت ناراحتم ولی این بازی فرصتی بود که چیزهای زیادی یاد بگیریم. امیدوارم بتوانم در آینده بهتر از این کار کنم".


کاپیتان کره در ادامه گفت:" برزیلی‌ها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند. ما در این بازی 5 گل خوردیم ولی بیشتر گل‌ها را به‌خاطر اشتباه خودمان دریافت کردیم. تنها نکته مثبت بازی می‌تواند این باشد که ما حتی در مقابل تیمی به قدرت برزیل موفق شدیم فرصت گلزنی خلق کنیم".

سون در ادامه به هواداران کره‌ای وعده داد در آینده شاهد تیمی قوی‌تر خواهند بود. او گفت:" این نتیجه‌ای نبود که می‌‌خواستیم و ناراحت هستیم. هم ما و هم هواداران ناراحت هستیم. ما می‌دانیم که کمبود داریم. من تمام سعی خودم را برای بهتر شدن تا جام جهانی خواهم کرد و به هوادارانی که امروز به استادیوم آمدند قول می‌دهم در آینده نوبت به خنده آنها هم خواهد رسید".