به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی مثل اردوهای قبل، کاپیتان اول تیم دراگان اسکوچیچ است که شرایط خوب خود را همچنان حفظ کرده و در هفته‌های پایانی فصل سوپر لیگ یونان نیز نشان داد با آمادگی بدنی و فنی بالایی که دارد، هنوز می‌تواند یک مهره قابل اعتماد برای تیم ایران باشد و سرمربی کروات از تجربه او بهره ببرد.

این بازیکن چپ‌پا که در تیم ملی بیشتر به‌عنوان هافبک دفاعی یا کناری استفاده می‌شود، در فصل اخیر سوپر لیگ یونان بیشتر به‌عنوان مدافع یا وینگر چپ در ترکیب آ. ا. ک آتن قرار گرفت که نمایش موثرش موجب شد تا ۲۸ بازی به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی انجام بدهد و با شرایط مطلوبی به اردوی تیم ملی برسد.

حاج‌صفی که مثل دیگر ملی‌پوشان در اردوی دوحه حضور دارد، امروز در تمرینات بدنسازی شرکت کرد و زیر نظر کادر فنی تمرینات‌اش را انجام داد تا آمادگی خود را در این اردو حفظ کند و در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ ثابت کند هنوز توانایی حضور و بازی در این رقابت‌ها را دارد و تجربه‌اش هم می‌تواند کمک زیادی به اسکوچیچ کند.

کاپیتان تیم ملی ایران دو هفته قبل در آخرین مسابقه فصل سوپر لیگ یونان در ترکیب آ. ا. ک آتن مقابل المپیاکوس قرار گرفت که در این دیدار توانست یک پاس گل زیبا با ارسال از جناج چپ بدهد و با این عملکرد به اردوی تیم ملی اضافه شود.