به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و پل پوگبا، دو تا از با تجربه‌ترین بازیکنان منچستریونایتد در فصل اخیر در ترکیب این تیم بودند و البته نتایج شیاطین سرخ به قدری ضعیف بود که حضور این دو ستاره پرافتخار نیز نتوانست شرایط را بهبود بخشد. چند روز قبل باشگاه منچستریونایتد رسما اعلام کرد که قرارداد پل پوگبا تمدید نشده و او اولدترافورد را ترک خواهد کرد. خبری که چندان به مذاق رونالدو خوش نیامده و نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد ستاره پرتغالی علاقه‌مند به ادامه حضور این بازیکن در رختکن یونایتد بوده است.

در واقع به نظر می‌رسد پل پوگبا یکی از معدود بازیکنانی بود که علی‌رغم فصل دشوار منچستریونایتد، مورد احترام و ستایش کریستیانو رونالدو قرار داشت. رونالدو حتی به این هافبک فرانسوی گفته که ای کاش در دوران حضورش در رئال مادرید می‌توانست کنارش بازی کند. توانایی ارسال پاس‌های دقیق، کیفیت بالا و تنوع در سبک بازی پل پوگبا باعث شده رونالدو از بازی کردن در کنار این ستاره فرانسوی لذت ببرد. همچنین او معتقد است پوگبا بازیکنی با قدرت رهبری بالا بوده و جدایی او به ضرر یونایتد تمام خواهد شد.

رونالدو در طول فصل بارها از عملکرد بازیکنان کم‌تجربه ترکیب یونایتد ناامید می‌شد و این عصبانیت در چندین مرتبه به‌طور علنی نشان داد. جالب اینجاست رالف رانگنیک نیز علاقه خاصی به پل پوگبا داشته و این بازیکن را مورد ستایش قرار داده است. تلاش‌های پوگبا برای بهبود رابطه بین گروه‌های مختلف بازیکنان در داخل رختکن مورد توجه این سرمربی آلمانی قرار گرفته بود. اما حالا هم پوگبا و هم رانگنیک اولدترافورد را ترک کرده‌اند و فصل بعد هیچ‌کدام در این باشگاه جایی ندارد. به نظر می‌رسد برنامه پل پوگبا بازگشت به یوونتوس است و این بازیکن به‌زودی این تصمیم را رسما اعلام خواهد کرد.