دقیقا در همان دقایقی که یحیی گل محمدی در مصاحبه باخبرنگاران تاکید می کرد که حمید مطهری با توجه به فشار زیادی که حس می کند جملات خوبی را در مصاحبه قبلی اش به کار نبرد، مطهری در نشست خبری بعد از بازی و در غیاب سرمربی اش باز هم به هواداران پرسپولیس کنایه زد.

این برای چندمین بار است که حمید مطهری کاملا ناهماهنگ با سرمربی تیم عمل می کند.

به گزارش طرفداری، شب گذشته در ورزشگاه آزادی و به هنگام مصاحبه سرمربی پرسپولیس و دستیار او اتفاق جالبی رخ داد تا شاهد یکی دیگر از ناهماهنگی های همیشگی بین آن ها باشیم. در طول فصل بارها رخ داد که خبرنگاران و هواداران تیز بین پرسپولیس دریافتند که حمید مطهری کاملا ناهماهنگ با یحیی گل محدی عمل می کند آن هم در حالی که در تمام دنیا رسم است که دستیاران کاملا بر اساس سلیقه سرمربی عمل کرده و موظف هستند با او هماهنگ باشند. دقیقا بعد از بازی با استقلال بود که یحیی گل محمدی استوری خداحافظی گذاشت و حمید مطهری در نشست خبری و در غیاب سرمربی تیم در حال گفتن جملات انگیزشی بود یا در روزهایی که یحیی استغفا داده بود، دستیار اول او از حضور قدرتمندانه پرسپولس در ادامه لیگ خبر می داد.

اما اتفاق دیشب در نوع خود منحصر به فرد بود. دقیقا در همان دقایقی که یحیی گل محمدی در واکنش به سوال خبرنگاران که از صحبت های حمید مطهری مبنی بر این که منتقدان فنی تیم همگی ادمین های 15 - 16 ساله هستند، ناراحت بود و سرمربی سرخ ها به نوعی سعی داشت این ادعای دستیارش را رفع و رجوع کرده و آن ها را به فشار بیش از حدی که به کادرفنی تیم وارد آمده ربط دهد، حمید مطهری باز هم ناهماهنگ نشان داد و در نشست خبری مشغول گفتن همان جملات قصار مشاوران رسانه ای اش بود.

مطهری با بر زبان آوردن این ابیات که " گیتی دو کس را سپاس، یکی حق شناس و یکی حد شناس!" باز هم به هواداران پرسپولیس کنایه زد تا مشخص شود سر سازگاری با طرفداران این تیم و دلسوزان واقعی پرسپولیس را ندارد.