حدود ۶۴ درصد از مخاطبان یک برنامه رادیویی به سرمربی استقلال برای جدایی از این تیم در پایان لیگ بیست و یکم حق دادند

هواداران استقلال به فرهاد مجیدی برای جدایی از این تیم حق داده اند.

به گزارش طرفداری، در نظرسنجی برنامه رادیویی وقت اضافه تنها ۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند تصمیم فرهاد مجیدی برای جدایی از استقلال منطقی نبوده‌ است.
به گزارش طرفداری، جدایی فرهاد مجیدی از استقلال سوژه روز فوتبال ایران است و رسانه‌های ورزشی هر یک به نوعی به این موضوع داغ می پردازند. امروز در برنامه وقت اضافه رادیو ایران نظرسنجی برنامه به جدایی فرهاد مجیدی اختصاص داشت و حسین معتمد هاشمی، مجری برنامه از مخاطبان پرسید اعلام کنند آیا به فرهاد مجیدی در جدایی از استقلال حق می دهند یا نه؟
حدود ۶۴ درصد از شرکت کنندگان در این برنامه به فرهاد مجیدی حق دادند و تنها ۳۶ درصد مخالف تصمیم سرمربی استقلال بودند.
برنامه وقت اضافه رادیو ایران به تهیه کنندگی احسان زارع و با اجرای حسین معتمد هاشمی از ساعت ۱۹ امروز به صورت زنده روی آنتن رفت و مهدی هژبری، سردبیر رسانه طرفداری به عنوان کارشناس برنامه در استودیو حضور داشت. همچنین چیا فوادی، مدیر رسانه تیم ملی امید از ازبکستان با برنامه ارتباط زنده برقرار کرد و هومن افاضلی نیز به عنوان کارشناس روی خط برنامه آمد و درباره اردوی آماده سازی تیم ملی ایران در قطر و جدایی فرهاد مجیدی از استقلال حرف زد. جالب اینجا بود که هم مجری برنامه و هم کارشناس داخل استودیو و هم هومن افاضلی اعلام کردند به تصمیم فرهاد مجیدی که در این مقطع قصد جدایی از استقلال را دارد، احترام می گذارند.
مهدی هژبری، کارشناس برنامه تاکید کرد فرهاد مجیدی نسبت به گذشته پخته تر شده است؛ او در این فصل اگر مشکلی هم وجود داشت تا پایان فصل تحمل کرد و همین که کار خود را نیمه تمام نگذاشت و تصمیم خود مبنی بر جدایی را در پایان فصل اعلام کرد، باید به این تصمیم احترام گذاشت.