به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی پرتغال در اولین مسابقه خود در دور گروهی لیگ ملت های اروپا در خانه اسپانیا به میدان رفت و به تساوی ۱-۱ دست یافت. اما بر خلاف انتظار کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن تاریخ عرصه ملی جایی در ترکیب ثابت پرتغال نداشت و بازی را از روی نیمکت شروع کرد. فرناندو سانتوس در پایان این دیدار مدعی شد این تصمیم فنی بوده و تردیدی نسبت به توانایی های کاپیتان ۳۷ ساله تیم ملی پرتغال وجود ندارد.

خشم رونالدو و درگیری در وسط زمین!/عکس
خشم رونالدو و درگیری در وسط زمین!/عکس

کریستیانو رونالدو در حدود ۳۰ دقیقه حضور خود در میدان تلاش زیادی برای باز کردن دروازه تیم ملی اسپانیا داشت و البته در راه رسیدن به این هدف ناکام ماند. اما او در یک صحنه با مدافع لاروخا درگیر شد و نتوانست عصبانیت خود را کنترل کند. دقایقی بعد از ورود کریستیانو رونالدو به میدان بود که سزار آسپلیکوئتا در یک صحنه یارگیری شدیدی روی این بازیکن انجام داد و در نهایت باعث عصبانیت ستاره پرتغالی شد.

کریستیانو که از رفتار آسپلیکوئتا به ستوه آمده بود، کار او را تلافی کرد و با حرکتی خشن این بازیکن را هل داد. در ابتدا به نظر می رسید رونالدو بابت نیمکت نشینی در این دیدار چندان راضی نبوده و با عصبانیت وارد میدان شده است. البته به نظر می رسد هر دو بازیکن دقایقی بعد از رفتار خود پشیمان شده و با یکدیگر خوش و بش کردند. در نهایت این مسابقه حساس با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید و دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کردند.