در پی انتشار خبر نارضایتی ملی پوشان از وضعیت هتل محل اقامتشان در دوحه، فدراسیون فوتبال برخی مشکلات ظاهری این اردوی تیم ملی را حل کرد...

به گفته یکی از ملی پوشان اوضاع بازیکنان تیم ملی در هتل محل اقامت شان کمی بهتر شده است.

به گزارش طرفداری، بازیکنان تیم ملی که برای برپایی اردوی آماده‌سازی به قطر سفر کرده‌اند، از وضعیت هتل محل اقامت خود در شهر دوحه راضی نبودند چراکه همزمان با حضور تیم ملی، مسافران دیگری هم با ملیت های مختلف در این هتل حضور دارند و نه تنها صبحانه و ناهار و شام ملی‌پوشان کنار مسافران عادی سرو می شود بلکه امکان تمرکز بازیکنان تیم ملی در لابی هتل وجود ندارد.
البته پس از آن که رسانه طرفداری خبر گلایه و نارضایتی ملی‌پوشان از شرایط هتل محل اقامت شان را منتشر کرد، فدراسیون فوتبال دست به کار شد و حداقل در ظاهر کمی از مشکلات اقامت بازیکنان تیم ملی برطرف شد تا آنها موقع صرف غذا و حضور در لابی آرامش داشته باشند.

در واکنش به همین موضوع و بهبود اوضاع ملی‌پوشان در اردوی قطر محمد زارعی، خبرنگار ورزشی همشهری که با بازیکنان تیم ملی در ارتباط است، توییت جالبی را منتشر کرد. این ورزشی نویس نوشت:

انگار تا رسانه ها مشکلات را منعکس نکنند، فدراسیون به فکر رفع مشکل نمی‌افتد! همین که یکی از سایتها خبر داد بازیکنان تیم ملی از شرایط هتل محل اقامت شان در دوحه شکایت دارند، فدراسیون فوتبال سریع به گلایه ملی‌پوشان ترتیب اثر داد و حداقل برخی از مشکلات ظاهری هتل محل اسکان تیم ملی را حل کرد.