به گزارش "ورزش سه"، علی طهماسبی، مدیر تیم هوادار پاسخگوی سوالات خبرنگار ما در خصوص چرایی نرفتن این تیم به مسجد سلیمان بود. او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: اول به مردم خوب آبادان به دلیل این غم بزرگ تسلیت می‌گویم و انشالله شاهد آبادانی روز به روز آن جا باشیم چون مردمش لیاقت آن را دارند.

او در خصوص اتفاقات پیرامون این بازی بیان کرد: تاریخ برگزاری این بازی ابتدا هشتم بود و با توجه به آلودگی‌ای که در سطح تهران بود بازی ما با گل گهر دو مرتبه به تعویق افتاد و بازی از تاریخ هشتم به دوازدهم منتقل شد. به دلیل انتقال تاریخ از هشتم به دوازدهم هزینه سنگینی برای رزرو بلیت، هتل و اتوبوس ترنسفر متحمل شدیم چون بلیت مستقیم پیدا کردن برای آبادان سخت است. تا اینکه چهارشنبه ساعت ۵-۴ بعد از ظهر بود از سازمان لیگ تماس گرفتند و گفتند بازی شما از آبادان به مسجد سلیمان منتقل شده است. ما دچار شوک شدیدی شدیم. آقای سهیل مهدی به ما قول دادند و گفتند تیم میزبان موظف است تمام امکانات را برعهده‌ بگیرد. ما مطلع نبودیم که قرار است بازی از آبادان به مسجد سلیمان برود بلیتی که گرفتیم مستقیم به آبادان برای ساعت 10 شب بود. ساعت 9 صبح قرار بود جلسه هماهنگی مدیران تیم در همان هتل برگزار شود. ما در همان هتل بودیم و قرار بود تیم داوری در همان هتل باشد و تیم نفت آبادان هم همان‌جا بود و قرار بود در شرایط عادی هر ۳ گروه در آن هتل اسکان پیدا کنند.

طهماسبی اضافه کرد: در آن جلسه تمام صحبت‌هایی که سازمان لیگ با ما کرده بود را مطرح کردیم. آقای سراج مدیر تیم نفت گفتند بلیت برگشت‌تان را گرفتیم و ۲ دستگاه اتوبوس VIP هم هماهنگ شده است. تاکید سرمربی و کادر پزشکی این بود که حتما VIP باشد و از قبل گفته بودیم ۲ اتوبوسی بیاید که بازیکن بتواند پایش را دراز کند چون در اتوبوس ۴۴ نفره این موضوع امکان ندارد و خستگی مفرطی باقی می‌ماند چرا که از آبادان تا مسجد سلیمان نزدیک به 260-270 کیلومتر راه است. در جلسه هماهنگی که ۲ ساعت طول کشید، فقط سر این موضوع بحث می کردیم که قرار بود بعد از بازی در اهواز برای ما هتل معمولی رزرو کنند و قول داده بودند. بلیت برگشت زمانی که از اهواز بود دیگر لازم نبود در مسجد سلیمان و یک مهمان‌سرایی که امکانات مطلوبی ندارد مستقر شویم چون باید صبح زود بچه‌ها را بیدار می‌کردیم و خسته کننده می‌شد. مدیر تیم آبادان، آقای سراج گفتند چون امور مسافرت برای ما می‌گیرند امکانش نیست و همان مسجد سلیمانی که برای تیم خودمان گرفتیم باید باشد و ما بعد از ۲ ساعت توافق کردیم و کوتاه آمدیم تا با هزینه خودمان برای تیم‌مان در اهواز هتل بگیریم.

او در مرد چرایی نرفتن‌شان به مسجدسلیمان اظهار داشت: فیلم‌ها موجود است که بچه‌های ما صبحانه خورده بودند، ساک‌های آن‌ها دست‌شان بود و زمانی که می‌خواستیم برویم انتطار ۲ اتوبوس VIP را داشتیم همان‌طور که خودشان شب قبل بلافاصله بعد از اینکه فهمیدند شهر جابجا شده با ۲ اتوبوس VIP به مسجد سلیمان رفتند. زمانی که خواستیم برویم متوجه شدیم یک اتوبوس معمولی آمده! اول تعجب کردیم و گفتیم شاید اشتباهی شده است و قرار است اتوبوس دیگری بیاید و این مربوط به ما نیست. آن‌ها معتقد بودند داخل استان تنها همین اتوبوس است. در چنین مواقعی شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد. تیم میزبان شرایط جوان‌مردی را رعایت نکرده است.

وی در خصوص پیش بینی‌اش از رای کمیته انضباطی بیان کرد: رای باید سه بر صفر به نفع ما باشد چون تمام امکاناتی که قرار بود برای ما تهیه کنند را به اشتباه برای تیم خودشان تهیه کردند! فکر می‌کنم بد متوجه شدند و شرایط میزبانی را نتوانستند انجام دهند. در گزارشی که ناظر نوشته این موضوعات در آن علنا قید شده است. می‌تواند شیطنت تیم حریف پشت این موضوع باشد یا منجر به خستگی و مصدومیت تیم ما شود. درصورتی که با توجه به جدول ما با پیروزی تا رتبه هفتم بالا می‌آمدیم اما حریف تنها یک رتبه می‌توانست صعود کند و انگیزه ما برای بازی بیشتر بود.

مدیر هوادار در مورد اینکه تیم‌شان با تاکسی به فرودگاه برگشته گفت: به تمام آبادانی‌ها گفته بود به این افراد اتوبوس ندهید تا با اتوبوس به فرودگاه برگردند و ما مجبور شدیم ۱۰ تاکسی بگیریم. می‌خواهم بگویم اتوبوس بود اما آن‌ها دریغ کردند.