به گزارش"ورزش سه"، صائب محبی پس از صعود به لیگ برتر با هوادار توانست فصل خوبی را در لیگ‌برتر سپری کند. او ابتدا درباره بازی با صنعت نفت و تغییر شهر میزبانی گفت: مسائلی که پیش آمده بود باعث شد شهر میزبانی تغییر پیدا کند و سختی‌های سفر و مسائل دیگر برای تیم ما اتفاق افتاد و باعث خستگی شد. اگر با آن شرایط وارد زمین می‌شدیم شاید مصدومیتی اتفاق می‌افتاد و شرایط به صورتی پیش می‌رفت که بچه‌ها اذیت می‌شدند‌. باشگاه تصمیمی گرفت که تمام بازیکنان به آن احترام گذاشتند و فعلا بازی برگزار نشد تا ببینیم جلسه‌ای برای تعیین امتیاز برگزار می‌شود و باید دید به چه شکل خواهد شد.

محبی درباره رای احتمالی کمیته انضباطی بیان کرد: به هر حال مسئولین، تصمیم گیرنده هستند و ما هم به نظر آن‌ها احترام می‌گذاریم.

مدافع هوادار درباره شرایط و عملکرد این تیم در فصلی که گذشت گفت: خداراشکر شرایط تیم بسیار خوب بود. بحث واگذاری مقداری طول کشید. فکر می‌کنم تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند، باید چند شاخص را داشته باشند. این تیم‌ها باید بازیکنانی که برای تیم در لیگ برتر مفید هستند را باید حفظ کنند و به نظر من کادر فنی این مسئله را به خوبی انجام داد.  کنار آن تیم بستن و اضافه کردن بازیکنان جدید است؛ بازیکنانی که مورد نیاز باشگاه بودند و واقعا بازیکنان باتجربه و خوبی به تیم ما اضافه شدند. با وجود بازیکنان پارسال و بازیکنانی که امسال اضافه شدند توانستیم مجموعه خوبی را شکل بدهیم. درست است در شروع فصل تیم ما با لیگ برتر کمی ناآشنا و به نوعی دیدگاه‌ها متفاوت بود، سخت گذشت اما توانستیم خیلی سریع خودمان را جمع کنیم، شخصیت به تیم بدهیم و رفته رفته به جایگاه خیلی خوبی برسیم که حتی در اواخر دنبال اثبات جایگاه تک رقمی در جدول بودیم.

محبی درخصوص کار با رضا عنایتی افزود: قطعا شرایط لیگ برتر با لیگ یک بسیار متفاوت است. در فصل اول که با هوادار به لیگ برتر آمدیم ایشان به نوعی دلسوز هوادار بود و در شرایط‌های مختلفی کنار تیم ماند و آن را مدیریت کرد و از نظر فنی و مدیریتی بسیار خوب کار کرد که ثمره آن را همه ما دیدیم و باعث شد همه‌ی تیم یک دل باشند، یک هدف داشته باشند و نتیجه خیلی خوبی به دست بیاوریم‌. واقعا سال خیلی خوبی در کنار تمام بچه‌ها و کادر فنی بود.

محبی درباره عملکرد خوب هوادار در نیم فصل دوم بیان کرد: شرایط نیم فصل به صورتی پیش رفت که کادر فنی با اضافه کردن چند بازیکن و پوششِ نقاط ضعف تیم و پیشبرد نقاط قوت باعث شد خیلی بهتر نتیجه بگیریم و کنار نتایج خوبی که گرفتیم به یک جایگاه خیلی خوبی رسیدیم. جایگاهی بود که در شأن و شخصیت تیم، بازیکنان و کل مجموعه بود اما هفته‌های آخر با این شرایط نتیجه گیری و اینکه تیم سقوط نمی‌کرد یا سهمیه‌ای به دست نمی‌آورد، بازیکنان کمی بی انگیزه شدند. این مسائل انگیرشی و اینکه مربی بخواهد به بازیکنان روحیه بدهد و انگیزه آنها را بالا نگه دارد اصولا برای تیم‌هایی که کمربند میانی جدول هستند سخت است.

او در خصوص پست‌های مختلفی که در این فصل بازی کرد گفت: از آقای عنایتی تشکر می کنم که بسیار به من لطف داشتند و همراه این تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم. آقای عنایتی در ۴-۳ پست و هر جا که مشکلی وجود داشت من را امتحان کردند. در پست‌هایی مانند هافبک دفاعی، مدافع وسط، دفاع راست و یا با توجه به سیستم تیم در وینگ بک راست از من استفاده کردند. از او خیلی ممنونم و امیدوارم جواب اعتمادش را داده باشم.