به گزارش "ورزش سه"، نوبت دوم تمرین روز گذشته تيم ملى از ساعت ١٩ در شهر دوحه زير نظر كادر فنی آغاز شد و به مدت ١٠٠ دقيقه ادامه يافت. پس از بخش هاى ابتدايى و حركات تركيبى، اسكوچيچ عملكرد شاگردانش را در يك بازى درون تيمى پرفشار زير نظر گرفت.

سرمربی تیم ملی در شرایطی که بازی دوستانه با کانادا لغو شد و بازی با اروگوئه هم به جایی نرسید، هنوز برای محک زدن شاگردانش در فیفا دی فعلی فرصتی پیدا نکرده است. در چنین شرایطی، اسکوچیچ تصمیم به برگزاری یک دیدار درون تیمی بین شاگردانش گرفت تا این گونه، عملکرد آنها را در جریان یک بازی فوتبال زیر نظر بگیرد.


اين بازى كه در دو زمان ٣٠ دقيقه اى انجام شد با تساوی دو بر دو به پایان رسید. مهدى طارمى، سردار آزمون، على قلي زاده و عليپور در این بازی موفق به گلزنی شدند. قلى زاده در دقايق پايانى اين بازى مصدوم شد كه وضعيت هافبك تيم ملى در روزهاى آتى مشخص مى شود.

گفتنی است که مسئولان فدراسیون فوتبال همچنان در حال رایزنی با فدراسیون های مختلف هستند تا تیم ملی فیفا دی فعلی را بدون برگزاری بازی دوستانه به پایان نرساند. از افریقای جنوبی و الجزایر به عنوان جدیدترین حریفانی که احتمال برگزاری بازی دوستانه با آنها وجود دارد، یاد می شود.