به احتمال زیاد تیم ملی ایران برابر الجزایر یک بازی دوستانه را برگزار می کند

تیم ملی فوتبال کشورمان احتمالا در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی الجزایر می رود، تیم بزرگی در قاره آفریقا که قبلا سه بار برابر تیم ملی فوتبال کشورمان ناکام بوده است.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات برابر تیم ملی الجزایر در یک مسابقه قبل از جام جهانی 2018 با نتیجه 2-1 برنده شد، ضمن این که قبلا برابر تیم ملی الجزایر در جام بین قاره ای سال 1370 با نتیجه 2-1 برنده شد و بار دیگر در سال 1380 در جام کازابلانکا در ضربات پنالتی حریف را شکست دادیم.

تیم ملی یک بار هم در جام بین قاره ای و در مسابقه برگشت برابر تیم ملی فوتبال الجزایر 1-0 بازنده شده است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی برای بار پنجم به مصاف تیم ملی فوتبال الجزایر خواهد رفت که در 4 دیدار گذشته سه بار برابر تیمی که بارها قهرمان قاره سیاه شده موفق بوده است، کشوری که روزی ستاره ای مثل رباح ماجر را داشت که گل قهرمانی تیم پورتوی پرتغال را برابر بایرن مونیخ به ثمر رساند.

تیم ملی در این شرایط در حالی احتمالا با تیم ملی فوتبال الجزایر روبرو خواهد شد که هیچ رقیب آفریقایی در گروه خود در جام جهانی ندارد، اگر آمریکا در دیدار دوستانه به مصاف مراکش رفت، احتمالا ایران و مراکش را شبیه هم می داند اما الجزایر شبیه هیچ کدام از تیم های رقیب ایران در جام جهانی نیست!