سرمربی آلمان گفت ایتالیا با اختلاف بسیار منسجم تر و منظم تر از چیزی بوده که او انتظار داشته و روبرتو مانچینی را تحسین می کند. 

دیدار دو تیم ایتالیا و آلمان در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا با تساوی 1-1 به پایان رسید. در نیمه دوم لونتزو پلگرینی با پاس گنوتوی 18 ساله ایتالیا را به گل رساند اما تنها 3 دقیقه بعد یوشوا کیمیش گل تساوی آلمان را به ثمر رساند. در دیگر بازی این گروه، مجارستان موفق شد انگلیس را شکست دهد و در بین بزرگان، صدرنشین شود. هانسی فلیک پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

ما بازی را خوب آغاز کردیم اما بعد از 15-20 دقیقه اول، راه خودمان را گم کردیم. ایتالیا خیلی خوب بازی کرد و ما در بازیسازی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. در انسجام دفاعی و استحکام مشکل داشتیم. این چیزهایی است که باید در آن پیشرفت کنیم تا سه شنبه بازی بهتری انجام دهیم. چیزهایی که در تمرینات کار کرده بودیم، امشب در زمین انجام ندادیم و این اولین باری نیست که این اتفاق رخ می دهد. 

ایتالیا نسبت به بازی با آرژانتین 10 تغییر در ترکیب اصلی ایجاد کرده بود و مانچینی 6 بازیکن را برای اولین بار در تیم ملی بازی داد:

ایتالیا با اختلاف بسیار منسجم تر و منظم تر از چیزی بود که انتظار داشتیم. بنابراین اینکه ما به سرعت توانستیم گل تساوی را بزنیم، یک نکته مثبت است. این نشان می دهد که لیگ ملت های اروپا به شما این امکان را می دهد تا مقابل رقبای بسیار قدرتمند بازی کنید. نمایش ما در مجموع امشب منفی بود. ما می توانیم و باید بهتر کار کنیم. دقت و استحکام همیشگی را نداشتیم. 

هانسی فلیک گفت مطمئن است ایتالیا به عصر باشکوه خود بر می گردد:

ایتالیا ملتی است که با فوتبال زندگی می کند و نفس می کشد. آنها در زمینه دفاعی روان و منسجم هستند. من مانچینی و بازی تیمش در یورو را ستایش می کنم. همه ما با دیدن بازی ایتالیا در یورو کم کم هوادار آنها شدیم. آتزوری هر آنچه که لازم است را برای احیای مجدد دارد و می تواند باز هم یک عصر مهم را بسازد.