مربی بدنساز باشگاه پیکان، مجتبی حسینی را عامل اصلی موفقیت این تیم در لیگ بیست و یکم نامید...

محمدرضا خدادادی مربی بدنساز تیم پیکان تهران از شرایط تیم پیکان در طول فصل می گوید.

به گزارش طرفداری، محمدرضا خدادادی ابتدا درباره شرایط حفظ آمادگی بدنی تیم‌ پیکان  به طرفداری گفت:

فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. از روز اول با برنامه‌ریزی مناسب و برگزاری اردوهای آماده سازی شرایط تیم را برای شروع مسابقات مهیا کردیم. در طول فصل و با توجه به تعطیلی های مکرر لیگ شرایط حفظ و نگهداری بدنی بازیکنان از مهم ترین دغدغه های ما بود که به‌ بهترین نحو انجام شد و با کم ترین مصدوم فصل را به پایان رساندیم.

او در خصوص میانگین سنی بازیکنان پیکان ادامه داد:

نکته قابل توجه در مورد تیم ما به گزارش سایت معتبر سوئیسی بنام football-observatory که در زمینه آمار و ارقام در حوزه فوتبال بسیار فعال است، برمی گردد که به‌ تازگی به بررسی میانگین سنی تیم‌های حاضر  در ۱۰ لیگ معتبر قاره آسیا شامل استرالیا، چین، ایران، لیگ یک و دوی ژاپن، کره جنوبی، عربستان، قطر، تایلند و امارات پرداخته و مورد ارزیابی قرار داده و اعلام کرده تیم پیکان دارای جوان‌ترین ترکیب ۱۱ نفره از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون است و بر این اساس تیم فوتبال پیکان با میانگین سنی ۲۵.۴ در بین همه تیم‌های شاغل در آسیا در رتبه نخست جوان‌ترین تیم‌های قاره قرار گرفته است.

خدادادی در خصوص کار کردن با بازیکنان جوان بیان داشت:

برای من که مربی بدنساز هستم قطعا کار کردن با بازیکنان جوان راحت تر است، آنها از نیروی جوانی برخور دار بوده و از پس تمرینات سخت بر می آیند و مطمئن باشید از این بازیکنان در آینده بیشتر خواهید شنید.

خدادادی در پایان صحبت هایش ضمن آرزوی موفقیت برای زحمت کشان مجموعه پیکان، مدیریت تیمی مجتبی حسینی را یکی از عوامل موفقیت پیکان در طول فصل دانست.