به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی که فصل موفقی در آلومینیوم اراک سپری کرد، جزو معدود بازیکنانی است که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده و به همین دلیل ادامه همکاری او با اراکی‌ها هنوز مشخص نیست و گفته می‌شود راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

این بازیکن که در آخرین مسابقه فصل مقابل سپاهان نمایش موثری داشت و در دیدار برابر شاگردان محرم نویدکیا پاس تک‌گل تیمش را داد، در پایان این بازی همراه دیگر اعضای تیم آلومینیوم به اراک برنگشت و در اصفهان ماند!

قائدرحمتی که با وجود دور بودن از دروازه حریفان و بازی در میانه زمین، دو گل حساس و سه امتیازی مقابل فجر سپاسی شیراز و صنعت نفت آبادان‌ در لیگ برتر به ثمر رساند، پس از دیدار برابر سپاهان در رختکن از تمام مربیان و بازیکنان تیم آلومینیوم خداحافظی کرد و در اصفهان ماند تا احتمالا تیم آینده خود را در همین شهر انتخاب کند!

این بازیکن که سابقه بازی در سپاهان و نساجی را هم دارد و در نقل و انتقالات زمستانی بحث حضورش در پرسپولیس نیز مطرح شده بود، حالا احتمالا فصل آینده با پیراهن یک تیم اصفهانی به میدان خواهد رفت و تیم آینده خود را در روزهای آینده انتخاب می‌کند.