به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ به یکی از بحث‌های داغ روزهای اخیر فوتبال اروپا تبدیل شده است. 
این ملی‌پوش لهستانی تا تابستان 2023 با بایرن قرارداد دارد اما به نظر نمی‌رسد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم در فصل آینده داشته باشد و این موضوع را بارها به‌صورت علنی نیز اعلام کرده است.  
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی مدعی شده‌اند که لوا با مدیران باشگاه بارسلونا به توافق رسیده و قصد دارد پیراهن این تیم را در فصل آینده به تن کند. 
با این حال، مدیران باشگاه بایرن همچنان در گفت‌وگوهایی که انجام می‌دهند تاکید دارند که نمی‌خواهند اجازه جدایی این بازیکن را صادر کنند و امیدوار هستند که او این فصل نیز در ترکیب این تیم به میدان برود. 

 


حالا اسپورت وان مدعی شده که لواندوفسکی قصد دارد به مدیران بایرن نشان دهد که کاملا در تصمیمش جدی است و به همین دلیل و به‌منظور ایجاد فشار روی این باشگاه نمی‌خواهد در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت کند. 
این مهاجم 34 ساله در آخرین گفت‌وگویش با خبرنگاران علنا گفت که دوران حضورش در بایرن به سر آمده و او هیچ شانسی برای ادامه حضور در این تیم نمی‌بیند و امیدوار است که مدیران این تیم مانع جدایی او نشوند چون این بهترین راه حل برای هر دو طرف است.»
تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ قرار است یک ماه دیگر در هفته دوم جولای آغاز شود اما لوا تصمیمش را گرفته و قصدی برای حضور در این تمرینات ندارد تا فشار روی مدیران بایرن بیش از پیش افزایش پیدا کند.