به گزارش "ورزش سه"، وقتی سوت پایان بازی اوکراین و ولز در استادیوم کاردیف سیتی به صدا درآمد و اوکراینی‌ها با شکست 1-0 مقابل ولز در آخرین پله صعود به جام جهانی ناکام شدند ماتئو لاهوز داور مسابقه و گرت بیل ستاره ولز که روی گل به خودی اوکراین مهمترین نقش را داشت به بازیکنان و هواداران اوکراینی دلداری دادند.

لاهوز داور مسابقه که اوکراینی‌ها او را به خاطر نگرفتن پنالتی در یک صحنه مشکوک با انتقادهای زیادی همراه کردند بعد از آنکه سوت پایان بازی را به صدا درآورد به سراغ الکساندر زینچنکو ستاره اوکراینی منچسترسیتی رفت و شروع به دلداری دادن او کرد.

در سوی دیگر میدان گرت بیل که تک‌گل بازی روی ضربه آزاد تماشایی او توسط یارمولنکوی اوکراینی وارد دروازه خودی شده بود هم به سوی هواداران اوکراینی حاضر در کاردیف برگشت و برای آنها دست زد تا اندکی دلداری برای غم آنها باشد.

گرت بیل که ضربه آزاد زیبای او توسط یارمولنکو وارد دروازه خودی شده بود در پایان بازی هواداران اوکراینی حاضر در کاردیف را تشویق کرد

 

ماتئو لاهوز داور مسابقه که اوکراینی‌ها او را مقصر شکست‌شان می دانند در پایان بازی به سراغ الکساندر زینچنکو رفت و سعی در دلداری دادن به این ستاره منچسترسیتی داشت