سرمربی مانشافت در خصوص دیدار با انگلیس صحبت کرده است. 

انگلیس و آلمان فردا شب و در چارچوب مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه آلیانتس آرنای شهر مونیخ مقابل هم قرار خواهند گرفت. 

طرفداری| آلمان در اولین دیدار مرحله گروهی این دوره لیگ ملت های اروپا، مقابل ایتالیا به نتیجه مساوی رسیده و انگلیس هم صفر به یک برابر مجارستان بازنده بوده است. هانسی فلیک قبل از رویارویی با انگلیس، کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده که می خوانید:

بازیکنان در تمرینات نمایش خوبی داشته اند. فشار تمرینات قابل توجه بود و همه حاضر هستند. به دیدار کلاسیک برابر انگلیس با خوش بینی نگاه می کنیم. برخی تغییرات در ترکیب رخ خواهد داد، ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته ایم. هنوز کمی زمان هست. 

لروی سانه ویژگی های فنی قابل توجهی دارد و می تواند تاثیر مناسبی در زمین داشته باشد. باید تمایل به فعالیت بیشتر داشته باشد و در زمین فشار بیاورد. این ها چیزهایی هستند که در موردشان صحبت کردیم. او بازیکن مهمی برای ما است. از او حمایت می کنیم و اعتماد حداکثری به او خواهیم داشت. 

انگلیس کیفیت قابل توجه و استحکام بالایی دارد. ماموریت بزرگی پیش رویمان قرار دارد. ثابت شده گرفتن 3 امتیاز در لیگ ملت ها آسان نیست. برای همین است که باید مطابق برنامه مان پیش برویم و بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. 

خیلی وقت است پر بودن آلیانتس آرنا را تجربه نکرده ام و امیدوارم فردا تیم حمایت قابل توجهی ببیند. امیدوارم خوب بازی کنیم و حمایت طرفداران را هم داشته باشیم. 

انتخاب شماره 9 از بین هاورتس و ورنر؟ تفکراتم در این خصوص را پیش خودم نگه می دارم، ولی هر دو می توانند در آن پست بازی کنند. تیمو در خصوص آنچه برای تیم انجام می دهد، کمی قدرنادیده است. او مقابل دفاع، فضاسازی می کند. هر دوی آنها گزینه های مدنظر ما در پست مهاجم نوک هستند. 

دیدار بین انگلیس و آلمان، یک مسابقه کلاسیک است. این بازی ها همیشه خاص هستند. خاطرات خوبی از رویارویی با انگلیس در جام جهانی 2010 دارم. همه چیز اما مربوط به گذشته است. به آینده خوش بین هستیم و می خواهیم فردا نتیجه خوبی بگیریم. 

گفتنی است آخرین دیدار انگلیس و آلمان تابستان گذشته و در جریان یورو 2020 رخ داد که انگلیس با 2 گل، رقیب پرافتخار خود را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شد.