باشگاه پرسپولیس مذاکرات تلفنی خود با احمد نوراللهی را آغاز کرده تا بتواند او را دوباره به این تیم بازگرداند

باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب احمد نوراللهی است.

به گزارش طرفداری، احمد نوراللهی اگرچه در چند نوبت با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس مواجه شده اما به نظر می رسد همچنان دوست دارد در شباب الاهلی بازی کند. این موضوع باعث شده گروهی از هواداران پرسپولیس با توجه به پیشینه قبلی این بازیکن که تعصب خاصی به این تیم نشان می داد، نسبت به تصمیم های نوراللهی دلخور بوده و نمی توانند بپذیرند بازیکنی که در این تیم رشد و تمام پیشرفت هایش را با پیراهن همین تیم کسب کرده، حالا برای بازگشت به تیم سابقش این همه تعلل کند. این درحالی است که به هرحال در فوتبال حرفه ای این اتفاقات رخ می دهد و احمد نوراللهی که حالا ملی پوش هم هست ترجیح می دهد در امارات بازی کند.

اما با وجود این موضوع، باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش است نظر نوراللهی را برگرداند و با خود او و مدیر برنامه هایش در تماس است. به نظر می رسد تنها راه بازگشت نوراللهی این است که سرمربی جدید شباب الاهلی او را نخواهد و پرسپولیسی‌ها  هم بسیار امیدوارند او نوراللهی را نخواهد تا احمد نور را دوباره به خدمت بگیرند.

از این رو باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود و برای فصل بعد باز هم او را با پیراهن پرسپولیس خواهیم دید یا نه.