تیم ملی ایران با معرفی سومین حریفش در مسابقات جام جهانی تکلیف خود را کاملا روشن شده می بیند

با صعود تیم ملی ولز حالا 2 تیم از بریتانیا در مسابقات فوتبال جام جهانی حضور دارند، انتخاب یک حریف تدارکاتی مناسب برای تیم ملی بر این اساس زیاد سخت نیست.

به گزارش طرفداری، بعد از منتفی شدن بازی با کانادا که بهترین رقیب برای شبیه سازی با آمریکا به نظر می آمد حالا فدراسیون فوتبال باید با نگاه باز یکی از سه کشور ایرلند جنوبی، ایرلند شمالی و یا اسکاتلند را برای برگزاری بازی دوستانه تدارکاتی با تیم ملی فوتبال کشورمان ترغیب کند.

هیچ تیمی در دنیا نزدیک تر به سبک ولز و انگلستان نیست، ایران با گزینه های موجودش می تواند همه تلاش خود را برای راضی ساختن این تیم ها انجام دهد.

ولز و انگلستان در حالی به جام جهانی فوتبال رسیده اند که تنها نمایندگان خطه خود یعنی بریتانیا و جمهوری ایرلند هستند، 5 کشور در این محدوده حضور دارند که 2 تیم به جام جهانی رسیده و هر 2 تیم در گروه ایران هستند.

اگر ایران نتواند موافقت یکی از سه کشور دیگر را برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال کشورمان جلب کند، ضعیف ترین عملکرد را ثبت کرده است، این سه کشور در حالی رقبای طلایی تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می شوند که به جام جهانی فوتبال هم صعود نکرده و به طور قطع حریفانی نیستند که راضی کردن آنها برای بازی تدارکاتی با ایران غیر ممکن باشد.