به گزارش "ورزش سه"، او  در برنامه فوتبال برتر در حالی که به شدت از اشتباهات داوری علیه تیم ذوب آهن ناراحت بود و مباحث زیادی را در این خصوص مطرح کرد به یک نکته مهم اشاره کرد و گفت: اگر بازی های داخلی با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شود فوتبال ایران این قدر به خاطر این تکنولوژی در بازی های بین المللی ضربه نمی خورد. اگر بازی های داخلی با حضور کمک داور وید ئویی برگزار می شد بازیکن تیم امید در بازی با ترکمنستان اخراج نمی شد یا مهدی شیری در فینال آسیا هند نمی کرد. چون در این صورت بازیکنان متوجه می شدند کوچکترین خطایی از آنها از چشم داور پنهان  نمی ماند. بازیکنان ما این موضوع را در بازی های لیگ برتر تجربه نکرده اند و وقتی به بازی های بین المللی می روند تصور می کنند همانند بازیهای لیگ برتر برخی از خطاهای آنها از چشم داور پنهان می ماند در صورتی که این طور نیست. شما دیدید که در بازی ایران – ترکمنستان کمک داور وید ئویی سه تصمیم به ضرر تیم امید ایران گرفت و یا در فینال لیگ قهرمانان آسیا هند مهدی شیری گرفته شد.

در جریان این بحث محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان هم پیشنهاد خوبی ارایه داد و گفت بهتر است همه باشگاه ها از سوی سازمان لیگ موظف به ایجاد امکانات سخت افزار VIR در استادیوم هایی که در آن بازی می کنند، شوند. باشگاه ها می توانند برای انجام این کار حتی در فصل پیش رو یکی دو بازیکن کمتر بخرند یا هزینه های خود در جاهای دیگر را کاهش دهند تا این تکنولوژی را خریداری کنند و این به سود ماست.

میقاقی مجری برنامه فوتبال برتر در لابه لای این بحث به برخورد سازمان لیگ با باشگاه سپاهان اشاره کرد که با همکاری با یکی از شرکت های دانش بنیان در پی اجرای آزمایشی کمک داور وید ئویی در استادیوم نقش جهان بود که با برخورد سازمان لیگ مواجه شد.