به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم امید در سومین و آخرین بازی گروهی در شهر قارشی به مصاف تیم میزبان یعنی ازبکستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار این شانس را پیدا خواهد کرد که به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی مسابقات شود. یعنی به جمع 8 تیم برتر مسابقات ملحق شود. البته نتیجه دیدار ترکمنستان در برابر قطر هم در صعود ایران دخیل است.

روز گذشته آخرین تمرین جدی تیم امید پیش از بازی با تیم میزبان در یکی از زمین های تمرینی شهر قارشی برگزار شد و ملی پوشان امید آخرین توصیه های تاکتیکی مهدی مهدوی کیا و دستیارانش را برای شکست تیم ازبکستان تمرین کردند. با وجود نتایجی که در بازی امید ایران با قطر و ترکمنستان رقم خورد مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران روحیه اش را از دست نداده و حتی دیروز پا به پای ملی پوشان امید تمرین کرد تا به آنها برای بازی امشب با ازبکستان روحیه بدهد.

تیم ملی امید در مصاف با قطر و ترکمنستان از نظر ایجاد موقعیت ارایه گر بازی های خوبی بود و حتی اگر از نیمی از موقعیت های ایجاد شده استفاده می کرد در هر دو بازی برنده می شد. نکته مهم دیگر اینکه مهدی مهدوی کیا تیم امید را با میانگین سنی دو سال پایین تر نسبت به سایر تیم ها آماده حضور در این بازی ها کرده تا از وجود این بازیکنان در دوره بعدی مسابقات هم بهره ببرد. مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا همانند مسابقات رده سنی نوجوانان  و جوانان هر دو سال یک بار برگزار می شود اما هر 4 سال یک بار تیم های برگزیده این مسابقات راهی المپیک می شوند. این دوره از بازی ها در تاشکند تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود و در دوره بعدی این بازی ها تیم های برگزیده راهی المپیک خواهند شد.