به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قهرمانی دراماتیک و جذابی را در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان به دست آورد تا بار دیگر درخشش خود در این مسابقات را به رخ کشیده باشد. 
این تیم موفق شد در دیدارهای مرحله یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی برابر پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی بازگشت‌هایی تماشایی به بازی داشته باشد و هیجان بسیاری را برای هوادارانش و فوتبال‌دوستان رقم بزند. 
پرز درباره قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان این فصل گفت:« من می‌خواهم این لذت را در این بازه زمانی جذاب با تمامی هواداران رئال مادرید به اشتراک بگذ ارم. این چهاردهمین قهرمانی ما بود که در پاریس به دست آمد تا به تاریخ اسطوره‌ای رئال مادرید اضافه شود.»

 


رییس باشگاه رئال مادرید با اشاره به اتفاقاتی که در مسیر کسب این قهرمانی رخ داد اظهار داشت:« این قهرمانی اروپا فراموش نشدنی است و همیشه در قلب و خاطره تمامی هواداران رئال در سراسر دنیا می‌ماند. اما مسیری که ما برای رسیدن به آن طی کردیم نه تنها برای بسیاری از هواداران رئال جذاب بود، بلکه باعث شد همه هواداران فوتبال خوب هم عاشق این تیم شوند.»
او با تمجید از سرمربی و بازیکنان رئال اضافه کرد:« تیم ما با تمام وجو در هر بازی به میدان رفت و علاوه بر تاریخ‌سازی، با هدایت مربی بزرگی مانند کارلو آنچلوتی نشان داد که یک سنگ معیار برای ارزش‌های باشگاه است. این بازیکنان که بسیاری از آنها پنجمین قهرمانی اروپایی‌شان را به دست آوردند باعث افتخار پیراهن هستند اما هیچ یک از این اتفاقات بدون حمایت همه جانبه و بی‌دریغ هواداران این تیم ممکن نبود.»