به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا در گفت‌وگو با رسانه‌ها به وضوح تایید کرد که دوران حضور دمبله در بارسلونا به پایان رسیده است.

این وینگر فرانسوی وارد ماه‌های پایانی قراردادش با این باشگاه شده اما هنوز حاضر نشده قرارداد جدیدی را با آن‌ها امضا کند. او هم‌چنین در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و علی‌رغم تلاش مدیران بارسا حاضر به جدایی از این تیم نشد.

با این حال مارکا مدعی شده که ژاوی آماده است تا بار دیگر از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند.

 

 

رونمایی از آداما ترائوره، وینگر جدید بارسا، فرصتی برای لاپورتا بود تا درباره آینده دمبله و شرایط این بازیکن پس از جدا نشدن از این تیم در ماه ژانویه صحبت کند. لاپورتا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت:« این‌که دمبله دوباره برای ما بازی کند اتفاق بسیار دشواری است.»

علی‌رغم اظهارنظر رئیس باشگاه بارسلونا، ژاوی امیدوار است که بتواند بار دیگر دمبله را به ترکیب اصلی تیمش در ادامه فصل برگرداند و این موضوع که او در تابستان به‌عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا می‌شود اهمیت چندانی برای او ندارد.

تیم ژاوی خریدهایی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در خط حمله داشته که باعث می‌شود شرایط حضور دمبله در ترکیب این تیم سخت‌تر از قبل شود.

پیوستن آداما  ترائوره و پی‌یر امریک اوبامیانگ باعث شده دست آنها بازتر از قبل باشد اما احتمال دارد که آنها به‌ مدتی زمان برای سازگاری با شرایط جدید نیاز داشته باشند، بنابراین ژاوی نمی‌خواهد از ابتدا فشار زیادی روی آنها بگذارد.

دمبله شخصا می‌تواند نقشی کلیدی در سازگاری هرچه سریع‌تر اوبامیانگ با شرایط تیم جدیدش ایفا کند، چرا که این دو نفر پیش از این در بروسیا دورتموند هم‌بازی بوده و با هم آشنا هستند.

 

 

علاوه بر این ژاوی به‌خوبی از این موضوع آگاه است که شرایط دمبله و تاکید بر عدم استفاده دوباره از او می‌تواند باعث ایجاد اختلاف و ناهماهنگی در رختکن شود، اتفاقی که این مربی جوان از آن گریزان است.

کادر فنی بارسلونا قرار است به‌زودی جلسه‌ای را درباره شرایط دمبله برگزار کند و گفته می‌شود که لاپورتا هم در این جلسه حضور خواهد داشت تا راه حلی برای برون‌رفت از این موقعیت پیدا کنند.