به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد دوران تقریبا دو ساله حضور مائوریسیو پوچتینو در باشگاه پاری‌سن ژرمن به اتمام رسیده و این سرمربی آرژانتینی به‌زودی شغل خود را از دست داد. مائوریسیو پوچتینو که در گذشته سابقه حضور روی نیمکت اسپانیول و فعالیت در لالیگا را داشته، مدعی شد تا به حال هرگز با پیشنهاد بارسلونا مواجه نشده و البته رابطه خوبی با تیم رقیب همشهری یعنی اسپانیول دارد. 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "احتمال حضور روی نیمکت بارسلونا در سال‌های آتی؟ من سال‌هاست جوزپ بارتومئو را می‌شناسم، زیرا فرزندان ما در یک مدرسه درس می‌خواندند. طبیعی است که اخباری در مورد حضور من در این باشگاه مطرح شده باشد، اما هرگز گزینه‌ای برای امضای قرارداد با بارسلونا نداشتم. همچنین من ارتباطی دوستانه و قوی‌ای با باشگاه اسپانیول دارم.

احتمال جدایی از پاری‌سن ژرمن؟ این طوفان پس از حذف مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان شروع شد. من باشگاهی مانند منچستر سیتی را دوست دارم، زیرا به پپ گواردیولا زمان داد تا تیمش را بسازد و پاری‌سن ژرمن نیز به چنین دوره‌ای نیاز دارد. با داشتن آرامش‌خاطر در این پروژه، ما به کسب عناوین قهرمانی نزدیک خواهیم شد."