به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که در این تابستان روزهای بسیار مهم نقل و انتقالاتی در انتظار باشگاه بایرن مونیخ خواهد بود. بهترین بازیکن این تیم یعنی رابرت لواندوفسکی خواهان جدایی از جمع باواریایی‌ها شده و فقط به بازی برای بارسلونا در فصل آینده فکر می کند. این در حالی است که بایرن تاکید دارد که قبل از پیدا کردن جانشین برای ستاره لهستانی اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در چند مصاحبه تاکید کرده که لواندوفسکی تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند. او اخیرا در این باره گفت: "ما همیشه گفته‌ایم که لواندوفسکی تا 30 ژوئن 2023 قرارداد دارد. اگر بازیکنی بخواهد قراردادش را پایان دهد، در حالی که ما به عنوان یک باشگاه باید تا آخرین روز به او پول بدهیم، این چه وضعیتی است؟ این ناعادلانه است. نمی‌تواند اینگونه باشد."

در همین ارتباط مدیر ورزشی بایرن مونیخ یعنی حسن صالح حمیدزیچ در گفت و گو با بیلد صحبت های جدیدی را مطرح کرده است. حمیدزیچ گفت: "رابرت لواندوفسکی امروز با من تماس گرفت. به جز موارد دیگر ما در مورد اظهارات عمومی او صحبت کردیم. من به وضوح موضع خود را در مورد وضعیت قرارداد او توضیح دادم. هربرت هاینر، اولیور کان و من چندین بار در مورد تمایل او برای جدایی اظهار نظر کرده‌ایم، بنابراین دیگر می خواهم این بحث ها را کنار بگذارم."