به گزارش «ورزش سه» تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در حالیکه از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده امیدوار است با پیروزی برابر ازبکستان در دیدار امشب و شکست ترکمنستان برابر قطر در بازی همزمان، به طرزی معجزه آسا به دور بعد رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا صعود کند.
تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در شرایطی به مصاف رقیب ازبکستانی خود می رود که که در برابر قطر به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد و در دومین گام برابر ترکمنستان با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. این درحالی است که ازبک‌ها ترکمنستان را یک بر صفر و قطر را شش بر صفر شکست داده‌اند.

* ترکیب ایران
پارسا جعفری، امیر جعفری(۴۶- امیرعلی صادقی)، میلاد کر، سامان فلاح، علیرضا خدایی(۴۶- محمدحسین اسلامی)، محمد قربانی، محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی(۶۳- یادگار رستمی)، مهدی هاشمی نژاد، مهدی احمدی و آریا یوسفی(۷۹- بلال ارضی)
سرمربی: مهدی مهدوی‌کیا



* ترکیب ازبکستان
ولادیمیر نظروف، ابوبکر توردیالف، جلال‌الدین سودیکوف، اوتابک یوراکزایف(۸۷-یولوگبیک خوشیموف)، الدوربک بگیموف، فیض‌الایف عباس‌بیک، اودیلبک عبدومجیدوف، شاخزود تیروف(۶۵-خامرالیف)، خولماتوف دیور(۶۰- جسوربیک جلال‌الدینوف)، روسلانبیک جیانوف(۶۴-خوزیمات ارکینوف)، علیشر اودیلوف(خوییان نورشایف)
سرمربی: تیمور کاپادزه


کارت زرد 
محمد مهدی احمدی (۳۱)- سامان فلاح (۳۷)- یادگار رستمی(۷۹) از ایران
 ابوبکر توردیالف (۶۶) از ازبکستان

شرح گل
ازبکستان یک ایران صفر؛ اوتابک یوراکزایف روی ارسال عالی هم‌تیمی‌اش از جناح راست دفاع ایران در بین چند مدافع تیم ملی با یک ضربه سر دروازه ایران را باز کرد.


ایران یک ازبکستان یک دقیقه ۶۲: آریا یوسفی با حضور در دهانه دروازه پاس ارسالی فوق‌العاده هاشمی‌نژاد را وارد دروازه کرد.


لحظات حساس
دقیقه ۲: روسلانبیک جیانوف روی یک فرار در عمق دفاع تیم ملی از پشت شش قدم شوت محکمی را به سمت دروازه زد که پس از برخورد با تیر عمودی به بیرون رفت!
دقیقه ۱۲: روی یک توپ ربایی عباس‌بیک فیض‌الایف صاحب توپ شد که شوت محکم او از پشت محوطه را پارسا جعفری در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه ۳۲: پارسا جعفری در دومرحله ضربات سر بازیکنان ازبکستان را دفع کرد.
دقیقه ۵۵: روی حرکت انفرادی و فوق‌العاده یاسین سلمانی ایران می‌توانست صاحب گل شود که دروازه‌بان ابتدا توپ او و سپس توپ اسلامی را به زیبایی دفع کرد.
دقیقه ۶۸: روی یک ضدحمله برق‌آسا بازیکن تعویضی ازبکستان می‌توانست دروازه ایران را باز کند که توپش با اختلافی بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه ۷۹: روی یک ضدحمله دیگر این بار نورشایف می‌توانست دروازه ایران را باز کند که جعفری در موقعیتی تک به تک با واکنشی تماشایی توپ را از آن خود کرد.

درحاشیه
*ورزشگاه مملو از تماشاگر است و در تصاویر تلویزیونی حتی یک صندلی خالی به چشم نمی‌خورد!
* احمد ابوبکر داور نه‌چندان خوش‌یمن عمانی برای نمایندگان ایران، قاضی این میدان است.