به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف مجارستان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 
این بازی از اهمیت ویژه‌ای برای نراتزروی برخوردار بود تا به روند عدم پیروزی در دیدارهای اخیرش پایان داده و شرایط در مرحله گروهی این رقابت‌ها را نیز بهبود ببخشد. 
این تیم که فروردین ماه امسال با قبول شکست برابر مقدونیه شمالی از صعود به جام جهانی 2022 قطر بازماند تا برای دومین بار متوالی در این مسابقات غایب باشد، در دیدار برابر آرژانتین که بین قهرمان کوپا آمه‌ریکا و جام ملت‌های اروپا برگزار شد نیز شکست خورد. 
آنها در بازی قبلی خود در لیگ ملت‌های اروپا نیز برابر تیم ملی آلمان به تساوی 1-1 رسیدند تا پیروزی در این دیدار بیش از پیش برای آنها اهمیت پیدا کند، هدفی که در نهایت و با وجود گل به خودی مانچینی به آن دست پیدا کردند. 

 


سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«ما بازی بسیار خوبی را در نیمه اول ارائه کردیم اما پس از آن گلی که دریافت کردیم باعث شد کمی هراسناک شویم و شرایط برای ما سخت شود. این بازی باید با اختلاف گل بیشتری به سود ما به پایان می‌رسید.»
او با اشاره به شرایط بازیکنانش پس از دیدار برابر آلمان اظهار داشت:«ما کمی خسته بودیم و وقتی گلی دریافت می‌کنید که باعث می‌شود بازی کمی بسته شود، کار برای شما بسیار سخت‌تر از قبل هم خواهد شد اما ما در نهایت موفق به کسب سه امتیاز شدیم.»
مانچینی در ادامه با تمجید از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« این تیم ایتالیا پر از بازیکنان جوانی است که هنوز باید بسیار تلاش کنند و راهی طولانی پیش روی آنها قرار دارد. با این حال، در این بازی فقط پیروزی برای ما مهم بود و ما از همه نظر بازی خوبی ارائه کردیم.»