به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فن خال یکی از خیل مربیان ناکام منچستریونایتد در سال های اخیر و بعد از جدایی سرالکس فرگوسن بوده است. اما لوئیس فن خال در سال های اخیر بارها به انتقاد از ساختار باشگاه منچستریونایتد و عملکرد اد وودوارد، مدیر اجرایی سابق این تیم پرداخته و اوضاع نابسامان باشگاه را دلیلی اصلی ناکامی خود در اولدترافورد عنوان کرده است. اما حالا اد وودوارد یونایتد را ترک کرده و ریچارد آرنولد جانشین او شده است. همچنین اریک تن هاخ، سرمربی هلندی و سابق آژاکس نیز به جای رالف رانگنیک هدایت این باشگاه را بر عهده گرفت. لوئیس فن خال این تغییرات را مثبت توصیف کرده و مدعی شد شرایط می تواند در یونایتد تغییر کند.

لوییس فان خال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم ملی هلند در لیگ ملت‌های اروپا برابر ولز گفت: "من با اریک تن هاخ در مورد این تغییر صحبت کرده ام. اکنون یک رهبری جدید وجود دارد و آن هم خروج اد وودوارد و حضور ریچارد آرنولد است. این تغییر می تواند شرایط را در این باشگاه عوض کند، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اریک تن هاخ اعتماد به نفس زیادی دارد، پس من چه کسی هستم که در این مورد چیزی بگویم؟

احتمال انتقال یورین تیمبر به لیگ برتر؟ من فکر می کنم بازیکنی با کیفیت او می تواند در لیگ برتر بازی کند و از این بابت مشکلی نیست. اما من فکر می کنم عاقالانه این است که اگر بازیکنی مانند یورین تیمبر را جذب کنید، به او میدان بدهید."