بلاتکلیفی سه تیم مدعی بهترین فرصت را در اختیار یحیی گل محمدی قرار داده تا با استفاده بهینه از زمان از این بلاتکلیفی بهترین بهره را ببرد

سپاهان و استقلال سرمربی ندارند و فولاد نیز با توجه به کاندیداتوری سرمربی اش برای حضور در هر دو تیم کاملا بلاتکلیف به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری، یکی از پارامترها و دلایلی که پرسپولیس در 5 دوره پیاپی عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد استفاده از بلاتکلیفی رقبا بود. پرسپولیس برانکو و همین طور پرسپولیس یحیی در لیگ بیستم، در همان چند هفته ابتدایی که دیگر تیم های مدعی در حال هماهنگ سازی بازیکنان خود بودند، با کسب پیروزی های پیاپی در همان چند بازی ابتدایی فاصله امتیازی مناسبی با رقبا ایجاد می کردند و درنهایت نیز با استفاده از این فاصله امتیازی، حاشیه امنیت بسیار خوبی برای خود ایجاد کرده و درنهایت نیز قهرمان می شدند. 

در لیگ 21 این اتفاق رخ نداد اما به نظر می رسد در لیگ بعدی باز هم این فرصت در اختیار یحیی گل محمدی قرار گرفته تا از بلاتکلیفی مدعیان بهترین بهره را ببرد. استقلال سرمربی ندارد و نویدکیا هم از سپاهان جدا شده است. در این میان جواد نکونام کاندیدای سرمربیگری در هر دو تیم استقلال و سپاهان است به طبع همین موضوع فولاد نیز بلاتکلیف است.

برهمین اساس شرایط فعلی برای گل محمدی بهترین فرصت است تا از بلاتکلیفی دیگر تیم های مدعی استفاده کرده و با تسریع در نقل و انتقالات و آغاز زودهنگام تمرینات، فصل را استارت بزند.

آیا یحیی از این فرصت استفاده خواهد کرد؟