مدیر روابط عمومی هیات فوتبال تهران تهدید به افشاگری کرد

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران حبیب الله شیرازی، رییس هیات فوتبال پایتخت را تهدید کرد.

به گزارش طرفداری، دانیال فدایی رییس پیشین روابط عمومی هیات فوتبال تهران که در سکوت از این منصب کنار گذاشته شده، رییس هیات فوتبال پایتخت را تهدید به افشاگری کرد.

در حالی که انتقادات بسیاری به حبیب الله شیرازی وارد است، فدایی امروز در صفحه شخصی اش او را به باد انتقاد گرفت و تهدید کرد اگر ظرف 48 ساعت آینده زمانی برای مناظره با او تعیین نشود، حقایق زیادی را می گوید.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال تهران نوشت:

آقای شیرازی، نظرت درباره شفافیت و در میان گذاشتن حقایق با مردم و رسانه ها چیه؟ از صفر تا صد بدون هیچ تعارفی؛ یک بار برای همیشه از پشت پرده های مدیریت در هیات فوتبال تهران حرف بزنیم. اگر شما مخالف شفاف سازی نیستید دعوت تون می کنم به یک لایو اینستاگرامی توی پیج رسمی هیات فوتبال. می خوام نهادهای محترم نظارتی و رسانه ها رو هم دعوت کنم به اتفاقات هیات فوتبال تهران بپردازن!

دانیال فدایی طی سال های اخیر یکی از مدیران هماهنگ و همسو با شیرازی بود و حالا به نظر می رسد طرفین با یکدیگر به اختلاف خورده باشند.

بیش از 13 سال است حبیب الله شیرازی هیات فوتبال تهران را اداره می کند و کارشناسان انتقاد بسیاری به عملکرد او دارند و خروجی مدیریت او اصلا قابل دفاع نبوده است.

دانیال فدایی با این استوری، حبیب الله شیرازی را تهدید کرد...