امروز، فردا های ساغلام و پافشاری این مربی به دریافت دستمزد بیشتر شاید منجر به قطع همکاری تراکتور و  سرمربی ترکیه ای اش شود...

ارطغرل ساغلام، سرمربی تراکتور دستمزدی بیشتر از رقم توافق شده در ابتدای همکاری با باشگاه تبريزی می خواهد و شاید همین خواسته باعث پایان همکاری او و تراکتور شود.

به گزارش طرفداری، در حالی که باشگاه تراکتور ابتدای همکاری دوباره اش با ساغلام بر سر مبلغ قرارداد او در لیگ بیست و دوم با این سرمربی اهل ترکیه به توافق رسیده بود، ساغلام در دور جدید مذاکرات خواهان افزایش دستمزد خود شده و خواسته جدید او با مبلغی که پیش از این طرفین توافق کرده بودند، تفاوت محسوسی دارد. همین تفاوت روند مذاکره باشگاه تراکتور و ساغلام را طولانی کرده و اگر مربی اهل ترکیه از مواضع جدید خود کوتاه نیاید، بعید نیست تراکتور سراغ گزینه‌های دیگری برود.

 در حال حاضر گزینه شماره یک تراکتور و اولویت این باشگاه ساغلام است اما از آنجایی که امروز، فردا های سرمربی اهل ترکیه برای بازگشت به همان توافق اولیه، باعث شده تراکتور زمان را از دست بدهد، باشگاه تراکتور برای این مربی مهلت تعیین کرده و از او خواسته حداکثر تا روز یکشنبه آینده تکلیف باشگاه را روشن کند.

 با توجه به طولانی شدن روند مذاکره ساغلام و تراکتور، چند گزینه جذاب دیگر به باشگاه تبریزی معرفی شده است. در میان این گزینه های جذاب، نام الکس نوری، مربی ایرانی آلمانی سرشناس که سابقه سرمربیگری در بوندسلیگا را دارد نیز دیده می شود.

اگر ساغلام به همان توافقات اولیه برنگردد، هیچ بعید نیست، بعد از روز یکشنبه هفته آینده،‌ باشگاه تراکتور مذاکره با الکس نوری و گزینه‌هایی از این دست را آغاز کند. تراکتور تا همین جا هم به خاطر امروز، فردا های ساغلام زمان را از دست داده است.