به گزارش"ورزش سه"، حسینی در ابتدا درخصوص فصلی که با هوادار گذشت گفت: خداراشکر فصل قبل شرایط خوب بود و از نظر فنی از خودم تا حدودی راضی هستم. از نظر شرایط تیمی اول فصل در نتيجه‌گیری مشکل داشتیم؛ فوتبال خوبی بازی می‌کردیم و رفته‌رفته شرایط تیم بهتر شد. خداراشکر از هفته ششم یا هفتم شرایط ایده‌آل شد و بردهای متوالی و نتایج درخشانی کسب کردیم و در پایان فصل رتبه بسیار خوبی به‌دست آوردیم. الان منتظر نتیجه بازی با صنعت نفت آبادان هستیم و اگر ۳ امتیاز را به ما بدهند با رتبه هفتم لیگ برتر را تمام می‌کنیم که به نظر من برای سال اول حضور باشگاه هوادار در لیگ برتر یک رتبه فوق‌العاده است.

حسینی درباره بازی لغو شده با صنعت نفت بیان کرد: من در این بازی به دلیل مصدومیت حضور نداشتم اما در جریان صفر تا صد داستان قرار گرفتم. مثل اینکه بچه‌ها شب به آبادان رسیدند و قرار بود بازی در آبادان انجام شود اما گفتند باید بازی در مسجد سلیمان برگزار شود. باشگاه، آقا رضا و کادرفنی این مسئله را قبول کردند که بازی به دلیل احترام به هواداران خون‌گرم و مردم دوست‌داشتنی آبادان در مسجد سلیمان برگزار شود اما امکانات اولیه‌ای فراهم نشد.

او درباره رای احتمالی کمیته انضباطی و اظهارات باشگاه صنعت نفت افزود: نظر من کاملا بر روی سه-هیچ به نفع هوادار است و باید به سود ما باشد. زمانی که باشگاه صنعت نفت به باشگاه ما ابلاغ می‌کند بازی به مسجد سلیمان رفته است، مقصر این موضوع ما نیستیم و باشگاه صنعت نفت آبادان مسئول است. به همین دلیل باید هتل‌مان را در مسجد سلیمان فراهم می‌کرد و همچنین ۲ دستگاه اتوبوس VIP در اختیار بازیکنان ما قرار می‌داد.

مدافع هوادار درباره خداحافظی عنایتی و ادامه همکاری خودش با هوادار گفت: مثل اینکه آقا رضا خداحافظی کرده است. قرارداد من به پایان رسیده و در حال حاضر عضو باشگاه هوادار نیستم. بازیکن آزاد هستم و با تیم‌هایی که پیشنهاد دادند مذاکره می‌کنم. پیشنهادات خیلی خوب و ایده‌آلی از تیم‌های بزرگ وجود دارد و انشالله با یک تصمیم خوب یک باشگاه عالی را برای فصل آینده لیگ برتر انتخاب می‌کنم.

او ادامه داد: یک پیشنهاد تمدید قرارداد از سمت باشگاه هوادار به من رسیده است اما من باید پیشنهادات دیگر را بررسی کنم و انشاالله بهترین تصمیم را بگیرم. احتمال رفتنم به تیم‌های دیگر بسیار زیاد است.

حسینی درباره شرایط مصدومیتش افزود: مصدومیت من یک هفته‌ای بود و فقط بازی با آبادان را از دست دادم و الان تمرینات انفرادی‌ام را انجام می‌دهم تا قراردادم را امضا کنم و در پیش فصل به تیمم اضافه شوم.

حسینی در پایان درباره شیرین‌ترین خاطره امسالش گفت: شیرین‌ترین خاطره برای من گلی بود که به پرسپولیس زدم اما پیمان میری اجازه خوشحالی بعد از گل را به من نداد!( با خنده) یک ساعت می‌گفتم من گل زدم اما هیچکس گوش نمی‌داد. پیمان خوشحالی ما را خراب کرد اما خودش بعدا با گلزنی به این تیم در نیم فصل دوم به خوبی یک خوشحالی بعد از گل را اجرا کرد.