لیورپول پس از فروش مانه برای جذب نونیز اقدام می کند

لیورپول انتظار دارد بایرن مونیخ برای سادیو مانه، وینگر سنگالی حدود 40 میلیون پوند بپردازد که این رقم می تواند بخشی از بودجه خرید داروین نونیز را تامین کند. 

طرفداری | به گزارش تلگراف، لیورپول تاکنون دو پیشنهاد بایرن مونیخ برای سادیو مانه را رد کرده زیرا کمی بیش از 40 میلیون پوند برای این بازیکن 30 ساله که فقط یک سال از قراردادش باقی مانده درخواست دارد (گفته می شود حدود 42 میلیون پوند). لیورپول انتظار دارد که بایرن مونیخ این درخواست آنها را برآورده کند زیرا اظهارات اخیر هاینر، رئیس باشگاه آلمانی در رابطه با موضع  باوارایی ها برای دریافت رقمی مناسب به منظور فروش روبرت لواندوفسکی که او نیز مثل مانه یک سال از قراردادش مانده، توجه باشگاه انگلیسی را به خود جلب کرده است.

  • لیورپول پیشنهاد بایرن مونیخ برای سادیو مانه را خنده دار می‌داند!

با توجه به اینکه بایرن مونیخ این موضوع که باقی ماندن یک سال از قرارداد بازیکن با ارزشی مثل لواندوفسکی، نباید به طور خودکار مشمول تخفیف در هزینه های جذب او شود را به رسمیت می شناسد، لیورپول مطمئن است که باشگاه آلمانی قیمت مدنظرش برای وینگر ساحل عاجی را می پردازد. با این پول لیورپول می تواند بخشی از بودجه خرید داروین نونیز، مهاجم بنفیکا را تامین کند. انتظار می رود که نونیز با حدود 60 میلیون پوند به علاوه 15 تا 20 میلیون پوند پاداش مرتبط با عملکرد در دسترس باشد. ژرژ مندس، ایجنت معروف پرتغالی، از طرف بنفیکا مأموریت دارد که این مهاجم اروگوئه ای را بفروشد و به محض فروش مانه به بایرن مونیخ، انتقال بازیکن سابق آلمریا به آنفیلد می تواند نهایی شود.