به گزارش "ورزش سه"، کورنتین تولیسو برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ، تقاضای دستمزدی بالا داشت و به همین دلیل دو طرف به جدایی رضایت دادند.

 

‌گزینه مدنظر بایرن، ستاره این روزهای باشگاه آژاکس یعنی رایان گراونبرخِ هلندی است. این هافبک 19 ساله پیشرفتی چشمگیر در یکی، دو فصل اخیر داشته و به‌خوبی توانسته خود را به ترکیب ثابت آژاکس تحمیل کند. او مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا نیز قرار داشت ولی در نهایت بایرن را انتخاب کرد. این مساله در جشن قهرمانی آژاکس هم فاش شد.

 

 

کِنِث تیلور، بازیکن آژاکس در جشن قهرمانی لیگ تیمش و در رختکن، میکروفون تلویزیون رسمی باشگاه را در دست گرفت و در حالی‌که گراونبرخ هم کنار او حضور داشت، گفت:« از بازی کنار تو لذت بردم و همچون برادر دوستت دارم. افسوس که فصل بعد دیگر با ما نخواهی بود ولی برایت بهترین‌ها را در بایرن مونیخ می‌خواهم. تو لایقش بودی.» گراونبرخ که انتظار نداشت تیلور در مورد آینده او صحبت کند، با یک لبخند واکنش نشان داد و تلاشی برای تکذیب نکرد.

طبق ادعای نشریه بیلد، مقدمات انتقال رایان گراونبرخ به بایرن مونیخ فراهم شده و این هافبک 20 ساله به جمع باواریایی‌ها می‌پیوندد. او که هفته قبل تست پزشکی بایرن مونیخ را پشت سر گذاشته، با انتقالی 5+19 میلیون یورویی به آلیانز آرنا منتقل خواهد شد. 

رایان گراونبرخ برای امضای قرارداد با بایرن مونیخ، روز شنبه به مونیخ سفر خواهد کرد. قرارداد هافبک هلندی کنونی آژاکس با باشگاه بایرن مونیخ قرار است تا سال 2027 اعتبار داشته باشد.