باشگاه سفید پوش لندنی، قصد بازسازی کادر استعدادیابیش را دارد.

تاتنهام به دنبال جذب استعدادیاب ارشدی است که به بازسازی رنجرز کمک کرد. انتظار می‌رود اندی اسکاولدینگ اواخر تابستان به تاتنهام ملحق شود. 

طرفداری| به گزارش تلگراف تاتنهام، قصد دارد اندی اسکاولدینگ، رئیس استعدادیابی باشگاه رنجرز اسکاتلند، را به خدمت بگیرد.

اسکاولدینگ قرار است اواخر تابستان به اسپرز ملحق شود. او از سال 2017 در رنجرز حضور داشته است. اسکاولدینگ بخشی از تیم استعدادیابی و آماده‌سازی رنجرز به رهبری راس ویلسون بود که با همکاری با استیون جرارد موفق شدند به انتظار یک دهه‌ای این باشگاه برای بازپس گیری عنوان قهرمانی لیگ اسکاتلند پایان دهند.

تعدادی از خریدهایی که زیر نظر اسکاولدینگ انجام شدند، در تیم رنجرزی که ماه گذشته به فینال لیگ اروپا رسید نیز حضور داشتند. از جمله می‌توان به جو آریبو از چارلتون، کالوین بیسی از آکادمی لستر سیتی و رایان کنت از لیورپول اشاره کرد. همه این بازیکنان بعد از ورود به رنجرز و بازی برای این باشگاه، ارزششان افزایش یافت.

فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی باشگاه فوتبال تاتنهام، برنامه‌ای دارد تا اسکاولدینگ را به این باشگاه لندنی بیاورد. هرچند که به نظر می‌رسد اسکاولدینگ نقشی در تیم نقل و انتقالاتی تاتنهام نخواهد داشت.

اسکاولدینگ کارش را در فولام آغاز کرد؛ او قبل از حضور در تیم استعدادیابی، آنالیزور و دستیار روی هاجسون بود. بعد از آن در لیورپول، اتحادیه فوتبال انگلیس و والنسیا هم مدتی حضور داشته است.

اسکاولدینگ در مورد کارش در رنجرز، طی مصاحبه ای گفت: 

یکی از مسائل کلیدی و مهم برای ما این است که مطمئن شویم اثرگذاری ما فراتر از اروپاست؛ ما باید بتوانیم یک اثرگذاری جهانی داشته باشیم. همچنین باید بهترین استعدادها[ی جهان] را شناسایی کنیم و سپس آنها را به باشگاهمان بیاوریم.

تاتنهام از زمان اخراج مائوریسیو پوچتینو شاهد تغییراتی در کادرفنی خود بوده‌ است؛ جان مک درموت که به عنوان مدیر فنی در این باشگاه مشغول به کار بود به اتحادیه فوتبال انگلیس رفت و استیو هیچن که عنوان مدیر ارزیابی عملکرد فنی فعالیت داشت، فصل گذشته از پستش استعفا داد.

اگفتنی است که نتظار می‌رود تاتنهام تابستان شلوغی داشته باشد؛ پاراتیچی قصد دارد رضایت آنتونیو کونته را جلب نماید و ترکیب قدرتمندی را برای فصل آینده ایجاد نماید.