به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی فوتبال این روزها در کشور قطر در جریان است. شاگردان اسکوچیچ خود را برای برگزاری دیدار دوستانه برابر الجزایر آماده می کنند تا تنها بازی تدارکاتی خود در فیفا دی خرداد ماه را برگزار کنند.

اما تمرینات تیم ملی این روزها با شور و شوق و انگیزه بالایی از سوی بازیکنان برگزار می شود. یکی از چهره های ویژه و مورد توجه تمرینات، امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان است که ملی پوشان برای تلافی شیطنت های این بازیکن، حسابی سر شوخی را با او باز کرده اند.

شیطنت های نورافکن در تمرینات سبب شده تا سایر بازیکنان او را زیر ذره‌بین قرار دهند تا در صورتی که این بازیکن در بازی آقا وسط دچار اشتباه شود، به سمت او حمله ور شده و او را با ضربات خود مورد استقبال قرار دهند.

از جمله بازیگوشی های نورافکن می توان به مسابقه پنالتی میان بازیکنان تیم ملی اشاره کرد جایی که آنها با قول و قرارهایی از پیش تعیین شده اعلام کردند هیچ بازیکنی حق زدن پنالتی چیپ ندارد اما نورافکن علاوه بر اینکه پنالتی خود را چیپ می زد، پس از گل شدن نیز خوشحالی های عجیب و غریبی را از خود به نمایش می گذاشت و اینگونه سایر بازیکنان را اذیت می کرد که حتی ویدیویی از آن را نیز در صفحه اینستاگرامش به صورت استوری منتشر کرد.

نورافکن که در داخل ایران نیز به چهره ویژه ای در بازار نقل و انتقالات تبدیل شده و خیلی ها در انتظار مشخص شدن تیم او برای فصل بعد هستند اینکه آیا او تا پایان قراردادش در سپاهان می ماند یا راهی تیم دیگری می شود. او در اردوی قطر نیز در کانون توجه بازیکنان قرار دارد و چند روز پیش بود که ویدیوی شوخی قلی زاده با او منتشر شد جایی که بازیکن ایرانی شارلوا در گوشه ای قایم شده بود و نورافکن را به شدت ترساند.

در این تصویر که توسط نعیم احمدی از تمرینات تیم ملی شکار شده، نورافکن پس از اینکه در بازی آقا وسط بازنده شد، توسط سردار آزمون در حال تنبیه است. اکیپی که این روزها حسابی روی بازیکن سپاهان زوم کرده اند تا از کوچکترین فرصت ها برای تلافی شیطنت های نورافکن استفاده کنند.