به گزارش "ورزش سه"، ، حضور اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی در منچستریونایتد باعث شده که این باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مدنظر این مربی هلندی باشد.
آنها قصد دارند یک هافبک با کلاس جهانی را به خدمت بگیرند و منابع نزدیک یونایتد از علاقه تن‌هاخ به همکاری دوباره با دی یونگ خبر داده بودند. 
ژاوی هرناندز تمایل زیادی به حفظ این بازیکن هلندی ندارد و وضع مالی بارسا نیز باعث شده که این باشگاه آماده بررسی پیشنهادهای دریافتی برای بازیکنانی مانند دی یونگ باشد.

 


با این که این بازیکن هلندی در روزهای اخیر بارها مدعی شده که تصمیمی به ترک بارسا ندارد و ترجیح می‌دهد که همچنان به حضور در نوکمپ ادامه دهد اما به نظر می‌‎رسد که احتمال جدایی او از این تیم همچنان زیاد است. 
فن در فارت در گفتگو با Ziggo Sport درباره همکاری دوباره این دو با انتقال دی‌یونگ به یونایتد گفت:« این ایده‌آ‌ل‌ترین شرایط ممکن است. بازیکنانی هستند که شرایطی مشابه او دارند و شاید بهتر از او هم باشند. تا زمانی که بازیکنان دیگر در بارسا هستند، او جایی در این تیم نخواهد داشت اما در یونایتد می‌تواند بیشتر شبیه به تیم ملی هلند بازی کند و تک ستاره این تیم باشد.»
برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که مدیربرنامه این بازیکن در فاصله 48 ساعت آینده به اسپانیا سفر خواهد کرد تا مذاکرات نهایی درباره جدایی یا ادامه حضور دی‌یونگ در بارسا را با مدیران این باشگاه انجام دهد و تکلیف نهایی او را مشخص کند.