به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیران منچستریونایتد ترجیح دادند که در زمستان خریدی نداشته باشند چرا که هنوز مربی فصل بعدشان مشخص نیست. در حقیقت رانگنیک تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را به عهده دارد و بعد از آن باید مربی دیگری جای او را بگیرد. یونایتد در زمستان به خولیان آلوارز فرصت داد تا به منچسترسیتی ملحق شود و قید خرید زکریا را هم زدند تا این بازیکن به یووه برود. کامارا نیز که مورد توجه آنها قرار داشت، در نهایت در مارسی ماندنی شد. یونایتد بعد از انتخاب مربی جدیدش روی تقویت ترکیب در فصل آینده تلاش خواهد کرد.

از سویی قرارداد پل پوگبا هنوز تمدید نشده است، گرینوود به خاطر مسائل اخلاقی از ترکیب کنار گذاشته شده است و از سویی حضور یا عدم حضور در چمپیونزلیگ در فصل آینده هم روی برنامه های آنها تاثیر بزرگی دارد.

حالا منچستر ایونینگ نیوز گزارش داده است که رانگنیک به تغییر پست رونالدو فکر می کند. در حقیقت مهاجم پرتغالی در این فصل اغلب در پست سانتر فوروارد بازی کرده است اما اخراج گرینوود و جدایی مارسیال و دیالو باعث می شود تا رونالدو به پست بال چپ برود، پستی که سالها در رئال مادرید  و یوونتوس در آن بازی کرده است. رونالدو با وجود بالا رفتن سنش هنوز می تواند در پست وینگر بازی کند. الانگا، رشفورد و سانچو هم می توانند در پست وینگر بازی کنند اما رانگنیک فکر می کند که انتخاب رونالدو گزینه معقولانه تری است بدین ترتیب کاوانی هم می تواند در نوک پیکان خط حمله قرار بگیرد.