به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی الجزایر به عنوان اولین حریف تدارکاتی ایران در مسیر رسیدن به جام جهانی قطر برای اردوهای بعدی خود برنامه های تازه‌ای خواهد داشت. سایت العربی در این خصوص گزارش داده که جمال بلماضی تصمیم گرفته برای اردوی بعدی بازیکنان جدیدی را به تیم ملی الجزایر دعوت کند. بازیکنانی که در بین آنها نفرات دوتابعیتی دیده می‌شود.
بلماضی که برای اردوی جاری تیمش هم تغییراتی در ترکیب الجزایر ایجاد کرده برای مرحله بعدی اردوی تیم ملی در ماه سپتامبر(شهریور)‌نیز این تغییرات را ادامه خواهد داد. الجزایر در اردوی بعد دو بازی با تیم نیجر در مقدماتی جام ملت های آفریقا 2023 خواهد داشت و به همین خاطر نفرات جدید به اردو دعوت شدند.
اندی دلور مهاجم تیم نیس فرانسه و ریاض محرز ستاره منچسترسیتی دو بازیکنی هستند که از مرحله بعدی اردو به تیم ملی الجزایر برمی‌گردند. 
بر اساس آنچه خبرنگار فرانسوی رسانه BN اسپورت گزارش داده، با توجه به عملکرد خوب رایان آیت نوری مدافع چپ ولورهمپتون و یاسین عدلی هافبک جدید میلان آنها در اردوی بعدی الجزایر سهم بزرگی خواهند داشت.
روزنامه نگاری فرانسوی در توییتر خود تایید کرده رابطه به شدت نزدیک مسئولان فوتبال الجزایر با پدر آل‌لس نوری سبب می‌شود تا این بازیکن هم برای حضور در تیم ملی الجزایر قانع شود.  همچنین امین گویری بازیکن فرانسوی نیس هم قول هایی از تیم ملی فرانسه برای دعوت دریافت کرده اما هنوز وضعیتش روشن نیست. او به همین خاطر برای حضور در تیم ملی الجزایر مردد است و احتمالا به تیم فرانسه ملحق خواهد شد.
علاوه بر اسامی ذکر شده، از حسام عوار بازیکن لیون نیز به عنوان یکی از کاندیداهای دعوت به تیم الجزایر یاد می‌شود. او البته یک بازی دوستانه برای تیم ملی فرانسه انجام داده اما از نظر قانونی صلاحیت حضور در تیم الجزایر را دارد. این بازیکن البته طی هفته های اخیر حاشیه های زیادی را تجربه کرده است. او در شهر عین تموشنت الجزایر تعطیلات خود را گذراند که با مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان دستگیر شد وبه همین خاطر حاشیه عجیبی برایش پیش آمد.